Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Sahovici 1924. godine
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
BOŠNJACI U MINHENU DOSTOJANSTVENO OBILJEŽILI BAJRAM
Autor: Dr. Fikret ef. Arnaut
Objavljeno: 07. October 2014. 18:10:03
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Emka (2014-11-04 08:15:42)
Da li muslimanska ulema u krščanskim zemljama u kojima živi, namjerno mijenja, prilagodžava i uskladžuje božje propise sa propisima, koje nameču domačini i poslodavci Krščani, ili je ulemi iz blagostanja koje ulemi omogučava njen poslodavac kroz pretjerani rad, dobru i redovnu plaču, ušla voda u uši, pa je ulema postala slijepa i gluha i nije više sposobna da shvati i poima, da se postupkom uspavljivanja ili onesvješčivanja životinja prije puštanja krvi, kako to rade Krščani, božji propis i poslanikova praksa stavljaju van snage, sčime se ne čini grijeh, nego mnogo više od grijeha, zato što čovjek svoje propise stavlja iznad propisa Allaha i Poslanika, kojim se muslimanska ulema rado zaklinje.

U vrijeme Ibrahima kao i Muhammeda a.s. su se velike životinje bikovi, krave i deve vezale isto kao što to razuman svjet i danas prije klanja puštanjem krvi radi. Životinjski nastrojen narod je iz objesti u vrijeme Poslanika u Meki ubijao kako veliku isto tako i malu stoku, jer je hajvanski narod uživao kao što to i danas veliki broj civilizovanih naroda modernog svjeta Evrope i Amerike uživa u proljevanju krvi.

Kuran je aktualisirao i dopunio Bibliju, to jest vratio joj ono šta su alimi iz nje izbacili ili promijenili. Biblija nije izgubila svoju bogom datu sadržajnu vrijednost, ali je zbog promijena koju su poduzeli krščanski alimi, mijenjajuči božje zakone zakonima svojih poslodavaca, Biblija izgubila primjenjljivost.
Klanje ne samo kurbana nego svih životinja za vlastitu upotrebu osim riba, civilizovani i kulturni narodi obavljaju prirodnim puštanjem krvi rezanjem vrata pri punoj svjesti životinje.
Svaka vrsta uspavljivanja bilo strujom bilo onesvješčivanje životinje udarcem u potiljak, je barbarski čin s kojim se jedino udovoljava Krščanskim poslodavcima i ujedno jede crkotina i krv, što ljudima ne dostoji.

Pagansko obilježavanje Bajrama u Bavarskoj

Džahili su donosiči tekbire nad lešinama proslavili bajram jeduči crkotinu i krv!

Dobrovoljno i bez ičije prisile su Muslimani u Minhenu, elektro šokom ubijali kurbane i tako udovoljavali društvima za zaštitu životinja, i ako im zakon dozvoljava da bez prethodnog ubijanja životinja, legalno mogu klati životinje propisnim puštanjem krvi.

Zahvaljujuči svojim hodžama, džahili koji žive u Bavarskoj, su samovoljno krščanski zakon za zaštitu životinja, neobjašnjivo stavili iznad božjeg propisa o klanju kurbana.
Sve što hodže duže ignorišu i zapostavljaju Poslanikov živi ezan dok uživaju u crkvenim zvonima i po učmalim i mračnim podrumima Beča, Minhena i Stutgarta mrtvim laicističkim islamom, svojim džematlijama ispiru mozak, jadni muslimanski narod je sve siromašniji i gluplji a hodže školovanije i bogatije.

Klanje kurbana u Njemačkoj je zakonom dozvoljeno, samo što Muslimani sami moraju stvoriti uslove pod kojim če klati kurbane. U Minhenu postoji klaonica u kojoj Židovi ne samo kurbane nego životinje za svoju svakodnevnu upotrebu legalno po njemačkom zakonu mogu klati puštanjem krvi bez električnog šoka ili pištolja. Ta ista klaonica stoji na raspolaganju Muslimanima koji njenu upotrebu odbijaju.

Udruženje za zaštitu životinja nije protiv zakona kojim se dozvoljava klanje kurbana puštanjem krvi i ne mogu ga zabraniti. Kada Muslimani kao ovi u Bavarskoj dobrovoljno prije ubijaju kurbane strujom, a ne moraju to raditi, onda oni hoče ako im Muslimani odobre, da priustvuju ubijanju, da nebi neko od Muslimana prekršio zakon o korištenju elektro šoka. Dok je klanje puštanjem krvi pri svjesti životinje u Nejmačkoj Muslimanima i Židovima odobreno.
Ako Muslimani zvanično preko svojih udruženja podnesu zahtjev da kurbane kolju po islamskom propisu kao što to rade Židovi, onda u te klaonice borci za prava životinja nemaju potrebu zaviriti, jer se tu ne koristi elektro šok.

Borci za zaštitu životinja medžu kojima ima inspektora, veterinari i milicioneri, koji za bajram dodžu na farmu u Oberschleisheim, koje autor ovog članka hvali, ometaju Muslimane, samo zato što to Muslimani i njihove hodže žele.

Po njemačkom zakonu vlasnik farme ne smije u klaonice pustiti nikoga osim veterinara koji je obavezan da samo pregleda da li je meso zdravo za upotrebu i ništa više. Borci za zaštitu prava životinja ne smiju uči ni u dvorište klaonice a kamoli u klaonicu, za šta je odgovoran vlasnik klaonice.

Pojedini ljudi se prisječaju dogadžaja prije desetak godina kada je jedan naš čovjek u vrijeme bajrama navratio u Minhen gdje su zajendički Arapi, Turci, njemački konvertirani Muslimani i naši ubijali ovce strujom i kada ovca odvali papcima i crkne, onda idioti prerežu vrat gdje izadže vrlo mala količina krvi, zato što srce – pumpa prestane da radi, dok ostatak krvi ostane u crkotini.

Kada je taj čovjek nama rekao da njemački zakon dozvoljava klanje puštanjem krvi, samo to Muslimani sami prvo moraju željeti, onda su Arapi i Turci rekli da je tu inspektor i da je njegovo da on to kontroliše. Taj je čovjek otišao do mjesta gdje je stajao inspektor i milconer u uniformi pored koga su stajali i arapski i turski hodža, i upitao, ko ovdje zabranjuje klanje puštanjem krvi kada to dozvoljava njemački zakon, ujedno je zamolio i inspektora i milicionera da pokažu svoje službene legitimacije. Oni su obojica izvadili samo svoje lične karte. U tome momentu su obojica hodža napali ovoga čovjeka, riječima kako ga nije stid da od inspektora i milconera traži legitimacije kada su oni ovdje službeno, dok su nspektor i milconer rekli, da oni nisu službeno ovdje nego su ovdje privatno u ime društva za zaštitu prava životinja.
Čovjek je nazvao gradsku upravu, od kojih je dobio odgovor, da njih dvojica nisu službeno na dužnosti, nego to rade u svoje vlastito ime i da mi protiv njih možemo podnjeti prijavu zbog ometanja slobode vjerskog ispoljavanja a protiv milconera prijavu zbog zloupotrebe služebene uniforme.
Inspektor i policajac su rekli da su oni pitali vlasnika farme, dali oni mogu prisustvovati u ime njihovog udruženja za zaštitu životinja, što im je vlasnik firme odobrio, i ako je vlasnik bio obavezan prije pitati ljude koji su kupili kurbane kod njega, dali oni odobravaju da njih dvojica prisustvuju klanju ili ne.
Kada je došao vlasnik klaonice, upitan je zašto je pustio inspektora i milconera da ometaju klanje kurbana, vlasnik je rekao da je on pitao hodže koji su rekli da nema problema da oni mogu prisustvovati. Vlasnik je dodao, ako ljudi koji su kod njega kupili kurbane, žele, vlasnik klaonice če njih odstranitia, medžutim niko to nije želio, nego je klanje crknutih kurbana uz tekbire nastavljeno.
Protiv ovog čovjeka su se prvo pobunili obojica hodža, govoreči mu da su oni hodže i da oni poznaju propise bolje od njega, huškajuči neznali narod protiv njega. Napokon su ga pod prijetnjom zajednički istjerali iz klaonice, dok su inspektor i milicioner ostali i dalje u klaonici.
Na kraju je čovjek isnpektoru i milconeru čestitao na pobjedi i pozvao vlasnika klaonice i upitao ga, ako neko od ljudi želi, da odustane od klanja kurbana zato što ne želi da jede crkotinu i krv, da li bi mu on vratio pare, vlasnik je povrdio da bi. Nekoliko ljudi je uzelo pare i napustilo klaonicu zajedno sa našim čovjekom, dok su ostali nastavili ubijanje svojih kurbana u ime njemačkih boraca za zaštitu životinja.

Inspektor je na kraju dodao i ovo. „Ja sam vegetarijanac i aktivan sam u udruženju za zaštitu životinja. Ja ne razumje zašto Muslimani ne koriste zakonom dozvoljeno klanje životinja u klaonici u Minhenu gdje Židovi kolju svoje kurbane, gdje borci za zaštitu životinje nemaju potrebu da ulaze jer je zakonski regulisano da Muslimani kao i Židovi ne moraju koristiti elektro šok prije puštanje krvi, jer je to propis koji su donjeli Krščani i on važi samo za Krščane. Ja dolazim ovdje da vidim da li neko hoče da zakolje ovcu bez elektro šoka, to jest da li neko krši zakon, dok ja nisam protiv klanja puštanjem krvi jer to dozvoljeno u Njemačkoj. Zašto i vi ne radite to legalno ako ste Muslimani? Vama ne treba elektro šok, ali pošto ga vi sami hočete, onda mi to kontrolišemo, ali prije toga pitamo vaše hodže da nam odobre da prisustvujemo, što nam oni rado uvjek odobre.