Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
ŠTA NAS ČEKA U ČIKAGU? - POLICIJA?!
Autor: Semir Đulić, predsjednik KBSA 2000. - 2002.
Objavljeno: 09. November 2008. 06:11:03
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



el-Bosni (2008-11-24 17:46:52)
Cudi me da nas bosnjaci.net nisu izvjestili o ovome? I sta ce sad biti...hocemo li imati dva kongresa bosnjaka? Ima li ovoj gluposti kraja?

ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA O NASTAVKU RADA KBSA
Piše KBSA

Na Savjetovanju na temu REINTEGRACIJA KBSA, u organizaciji Kongresa Bošnjaka Sjeverne Amerike (KBSA) i Islamske zajednice Bošnjaka Sjeverne Amerike (IZBSA), održanom dana 22. novembra 2008. godine u Chicagu doneseni su slijedeći;

Z A K L J U Č C I

1. Potvrđuju se sva saopćenja Radne grupe za ispitivanje zakonitosti odluka 9. Skupštine KBSA održane dana 25. maja 2008. godine u Saint Louisu, objavljena u sredstvima informiranja.
2. Potvrđuje se da su odluke 9. Skupštine KBSA donesene u okviru tačaka 10., 12. i 13. Dnevnog reda nezakonite zbog povreda materijalnog prava (Statuta KBSA i By Laws prema kojima je KBSA registriran kao neprofitna organizacija kod nadležnih organa države Illinois) i bitnih povreda propisane procedure prilikom glasanja.
3. Potvrđuje se da je Upravni odbor KBSA imenovan na 9. Skupštini KBSA nelegalan i da su slijedom toga nelegitimne sve odluke i aktivnosti tog Odbora donesene i provedene od 25. maja 2008. godine kao i sve druge odluke i aktivnosti koje taj Upravni odbor bude nadalje donosio i provodio. Kao takve sve odluke i aktivnosti nelegitimnog UO KBSA su neobavezujuće za KBSA i IZBSA.
4. Osniva se Vijeće koordinacija KBSA kao savez legalnih koordinacija KBSA. Predstavnici legitimnih regionalnih koordinacija za Chicago, Saint Louis, New York, Detroit, Des Moines, Seattle, Jacksonville i Vancouver, potpisali su u ime svojih koordinacija pristupnice Vijeću koordinacija KBSA. Pristupnice su sastavni dio ovih Zaključaka. Istovjetne pristupnice bit će ponuđene na potpis i legitimnim predstavnicima drugih koordinacija koje nisu bile u mogućnosti poslati svoje predstavnike na Savjetovanje u Chicagu. Vijeće koordinacija će primati u svoj Savez samo legitimne regionalne koordinacije. Za pojedinu regiju može postojati samo jedna legalna koordinacija KBSA.
5. Vijeće koordinacija KBSA treba u normativnim aktima KBSA (Statutu i By Laws), unutar procedure utvrđene ovim zaključcima da zamijeni Koordinacioni savjet KBSA, pa će mu se umjesto savjetodavnih odrediti drugačije organizacione i djelatne nadležnosti.
6. Imenuje se Odbor za pripremu 10. Skupštine KBSA koja će se održati krajem maja 2009. godine u Jacksonville ( FL ) u sastavu:


dr. Senad ef. Agić
mr. Mujko Erović
mr. Dženan ef. Kaljanac
Ibrahim Vajzović
Nihad Krupić
Ahmed ef. Cerić
Šukrija Džidžović
Elmir Slavić
Amir Hotić

7. U okviru Odbora za pripremu naredne Skupštine KBSA potrebno je imenovati Pravni tim za izmjene i dopune te usaglašavanje normativnih akata KBSA (Statuta i By Laws ).

8. Predlaže se uspostavljanje dijaloga sa svima koji imaju odgovornost ( FIDUCIARY RESPONSIBILITY ) prema KBSA u procesu reintegracije KBSA.

9. Zamrzavaju se finansijska sredstva na računu KBSA u Chicagu kojima trenutno raspolaže nelegalni UO KBSA imenovan nelegalnim odlukama 9. Skupštine KBSA 25. maja 2008. godine u Saint Louisu.
Zabranjuje se nelegalnom UO KBSA upotreba registracije, loga, slogana i ostalih dokumenata i obilježja KBSA.

10. Apelira se na sve koordinacije KBSA da do 10. Skupštine KBSA
nastave sa obavljanjem svojih redovnih djelatnosti i programa dogovorenih nespornim odlukama 9. Skupštine KBSA. Ovi zaključci stupaju na snagu danom donošenja i bit će ponuđeni za objavljivanje medijima u Sjevernoj Americi i BiH.

11. Učesnici Savjetovanja zahvaljuju se domaćinu Savjetovanja Bosansko-američkoj kulturnoj asocijaciji (BACA) Chicago.


U Chicagu, 22. novembra 2008.

Odbor za organizaciju Savjetovanja

Link na vijest: http://www.pssmagazin.com/index.php/vijesti/amerika/559-zakljuci-savjetovanja-o-nastavku-rada-kbsa

NedzibD (2008-11-14 22:46:26)
Dragi brate Abdulah Polovina,vidi se da si obrazovan u vjeri sto ne sumnjam ni u tvog Glavnog imama i onog drugog Glavnog u IABNI pa bih te zamolio da ih savjetujes da sto manje rade ono sto nama VAZE da nije dobro raditi,a da sto vise rade ono sto nam VAZE da je dobto raditi.Time bi i mi dzematlije bili postedjeni mnogih sekiracija i zavadja pa nerijetko i u samoj familiji.Ako Vi hodze budete radili svoj posao bit ce te od velike koristi nama dzematlijama i nasim familijama,a bogami i sebi samima na duge staze,imat ce te potporu i respect od svojih dzematlija.To mislim na ovodunjalucki zivot. U Tvom pismu stitis dr.Saracevica,sto bih i ja bio sretan da je i u mom srcu omiljen,ali to moze biti samo ako uslijedi njegovo brzo izvinjenje za njegovo predsjedavanje u mrskoj nam KOMISIJI.Neka nas Allah spasi od bolesne pohlepe,jer je ona poput alkohola.Moj babo -rahmetli cesto bi nam govorio"djeco,rakija je majka sviju zala".
fukara (2008-11-12 23:10:58)
SHABO, kontam ja sta ti hoces da kazes. Ali, uvjek je uspijeh jednog - pad drugog. Sto zelim da kazem da je moja familija izgubila sva imanja 45 iz tog razloga... Da ti odgovorim na postavljeno pitanje. "Gdje smo, sta smo i kuda cemo,sta ostavljamo svojoj djeci u naslijedje?" = Stojimo na jednom mjestu uzdajuci se da nam svjet stavi lastiku u skrojene gace, ono smo zasto se borimo i koliko se borimo, necemo nikud jer cekamo na svemirski brod da nas vodi negdje daleko, ostavicemo nasoj djeci sve od onog nista sto smo napravili.
shabo (2008-11-12 21:09:07)
Nik FUKARA, ja ne branim komuniste samo trebas znati i to da je bilo komunista po ubjedjenu i komunista iz prijeke potrebe.Kad kazem potrebe i sam znas da u ono vrijeme komunizma ako nisi bio u partiji nisi mogao napredovati ni na poslu ni u drustvu pa da si i doktor nauka i priznat od ostatka svijeta, a na odgovornim funkcijama su bili oni komunisti iz ubjedjenja i sa zavrsenim kursevima ,ni pisati nisu znali a odlucivali su o nasim zivotima i buducnosti.O toj temi bi se moglo pricati dosta kao i o temi kako su neki nasi ljudi dosli ovamo poslije Drugog svijetskog rata da li kao ekonomska ili kao politicka emigracija.Pa ti meni odgovori koje od Muslimana 45 mogao doci ovamo i zasto.Ali ostavimo te price analiticarima povijesti a mi se zapitajmo gdje smo, sta smo i kuda cemo.Sta ostavljamo svojoj djeci u naslijedje?
fukara (2008-11-12 20:20:34)
Malo da prodobnije objasnim niku SHABO o svom komentaru. Kad sam spomenuo da u redovima postoje komunisti s tim sam htjeo da kazem da su upravo takve osobe nepozeljne za BiH drustvo, a navescu i zasto. Kao prvo komunizam kao ideologiju ne mrzim ali kumunizam u BiH je bio UTOPIJA koja je dovela do jacanja srpskog fasizma pod krilima komunizma. Kao drugo, te komunjare se nisu izjasnili za Nezavisnost BiH 92 godine vec su bili uz svoje "DOBRE KOMSIJE SREBE" i branili YU, sto su ovi to iskoristili tad, a koriste i danas pod izgovorom da je tzv.RS nastala voljom naroda, naroda bas kao sto su te komunjare. Pod broj tri, posto se radi o BiH dijaspori u USA jedan od vaznijih razloga zasto nam te osobe nisu prikladne je upravo zato sto su oni usli u Ameriku uz mnogobrojna ispativanja i usmena i pismena kao i svi mi, s razlikom sto su oni lagali, a evo i kako; jedno od glavnih pitanja koje je utjecalo na odobrenje ulaza u USA je bilo citiram " Da li ste bili clan, ili ste u bilo kakvoj vezi sa komunistickom organizacijom" kraj citata. To je dokazalo da su te osobe sposobne na sve i da su jos i dan danas srpski spijuni. Cak sto vise svi ste upoznati sa ogromnim dolaskom srba u USA tamo negdje poslije 1998 i postavite sebi pitanje; Ko je tim srbima slao garantna pisma i izdavo im upustva kako da se dodze do USA? Nik SHABO u pravu si da se svi zajedno moramo boriti za BiH bez razlike na vjeru ili boju stranke ali i moramo pojedine osobe staviti na pomocnu klupu dok se ne uvjerimo ko su i sta su i u kojim se krugovima krecu. Slazem se sa tobom da nam niko nece nista servirati na tanjuru, ali kako da krenemo zajedno kad bas te osobe sto sam naveo gore su osobe koje sam manje vise direktno ili inderektno pitao o boljoj buducnosti BiH na sto sam i dobio odgovor citiram " Ma daj mani se politike, nista se nemoze promjenuti u BiH pomiri se sa tim da postoji RS a ako toliko volis Bosnu ti se vrati niko ti ne brani". Nadam se da sam obrazlozio malo potpunije moj prethodni komentar.
p.s. u prethodnom tekstu sam pogresijo ime umjesto Amir Hotic napisao sam Emir Hotic i Ibrahimom Vajzovicem umjesto Ibrahim Vajzovic, pa se izvinjavam zbog toga. NAPRED KBSA SA RAMICEM NA CELU!!!!!!!!

kemalh1 (2008-11-12 10:59:11)
"Samo iz poštovanja prema ugledu i funkciji Glavnog imama neću ovdje iznositi svoje odgovore na postavljena pitanja..."


Dragi Semire , evo reći ću ja otvoreno, jer je više nego očigledno i naši Bošnjaci imaju pravo da znaju:
Jeste, bosanski kardinal Rišelje ne samo da stoji iza ovog pokušaja nelegalnog puča, nego sada i navlači ostale da se izjasne protiv legitimnosti KBSA. Treba mu ova bošnjačka organizacija da bi mogao da ima političku potporu za stvaranje američkog mešihata uprkos jasnom stavu Reisa Cerića i IZ BiH da AMERIKA NIJE SPREMNA za mešihat. Zato je naš Rišelje našao poslušne osobe koje se kao i on pokušavaju sakriti iza moralnih i etičkih načela i daju nam prazne postulate: nemaju ama nijedan argument, nego koriste istu kampanju napada kao i Mekkejn-Pejlin 'udari pa će negdje valjda pući. '
Njegovi izvršioci dužnosti su školovani u starom sistemu, što se vidi iz njihovog modus operandi: stari staljinistički način uklanjanja problema, a to je 'ukloni čovjeka, pa neće biti ni problema.'
Iz tog razloga je uklonjen Emir Ramić. Poslije toga su revolucionari htjeli da uklone i Murata, ali na njihovu žalost; za razliku od Emira; u Muratovom slučaju nije bilo statutarne osnove da se traži Muratova ostavka. Dakle, šta dalje? Opet stari modus operandi: idemo ukloniti SVE koji ne pušu u istu tikvu sa nama pučistima.
Zato se sada pokušava ukloniti čitav Upravni Odbor KBSA.
Pitanje je samo koje osobe iz tog Erović-Saračević tabora su tamo svjesno, tj. znaju zašto ih Rišelje iskorištava, a koji od njih su slijepi i nesvjesni iskorištavanja?
Za one koji svjesno rade na stvaranju američkog mešihata; PROTIVNO onom što su IZ BiH i reis Cerić izjavili; nema nade. Oni koje ova grupa iskorištava bez njihovog znanja imaju šansu da se otrijezne i tako u trezvenom stanju poš jednom procjene situaciju.
Jedinstvo Bošnjaka je dragocjenije od ličnih ciljeva bilo koje osobe, pa makar se ta osoba krila čak iza mantije vjerske ličnosti.

shabo (2008-11-12 10:52:40)
Ako smo za jedinstvenu BiH onda treba da dopustimo svima koji su za to i koji BiH osjecaju i vole kao svoju domovinu da se za to bore na castan i posten nacin.To pravo nije samo nama dato vec i drugima koji su rodjeni u BiH, ali isto tako nesmijemo dopustiti da nama neko uskracuje to pravo.A sto se tice komunista pa upravo se neki nasi vjerski radnici sluze upravo komunistickim metodama kao da su zavrsili komunisticke kurseve a ne vjerske skole.Nije bitno sta je ko po nacionalnoj i vjerskoj pripadnosti nego koliko je on insan,da li iskreno voli svoju domovinu i sto je spreman za nju dati.Svidja mi se ona Kenedijeva izreka:Ne pitajmo se sta ce drzava nama dat nego sta smo mi spremni dati njoj.Dok god svi ne uzmemo aktivno ucesce u radu KBSA necemo naprijed.Niko nam nista nece servirati na tanjuru a i ako servira mozda nam jelovnik nece pasati.Pa zato zajednickim snagama ostvarimo bolju buducnost i nama i nasoj BiH.
fukara (2008-11-12 00:39:34)
Dragi prijatelji, povodom ovog dešavanja u USA unutar BiH zajednice imao bi par sopstvenih stavova da iznesem.
1- Svako ko napada rad KBSA i gos. Emira Ramića je istiniti protivnik BiH, izdajnik i poČetnik.
2- Sve što pokušavaju "cjenjene" efendije je upravo samo borba za mekšom i udobnijom futeljom.
3- KBSA je pogrešijo što je pao na provokacije i izjave pojedinih i što je s tim usljedila ostavka gos. Emira Ramića.
4- U svoje redove u KBSA iz Chicagu je primijo po mom znanju dvije osobe koje su bili a i dan danas su komunisti, a supruge srpkinje.
5- Iste osobe su i sposobni profiteri i nebi se iznenadijo da uskoro te osobe krenu ka cilju ubiranja novaca od USA Bošnjaka za kojakakve ko fol humanitarne pomoći, pod parolom "skupi 20.000$ a pošalji 2.000$ a ostalo kao rashod troškova za tu akciju", kao što su to radili kroz svoje oraganizacije prije nego su se dokopali mjesta u redovima KBSA.
5- Jedan od glavnih profitera USA BiH dijaspore je upravo gos. Ibrahimom Vajzovićem i njegov doskoro suradnik Emir Hotić. Ako se KBSA spusti na koljena i dopusti tim osobama da na bilo koji način sudjeluju na nekom savjetovanju ili kako je
navedeno "rekonstrukciji KBSA", nama Bošnjacima Sjeverne Amerike se nepiše dobro.
6- Da nedužim ovaj komentar, završavam ga za mene glavnom stavkom a to je; Svako udruženje na svijetu postoji zbog naroda koji prestavlja, isto tako postoje i efendije koje su tu da duhovno pomogno tom narodu a ne da vode politiku i stvaraju raskol. S tim je moje mišljenje, da bi naša udruženja trebala da se bore za naš povratak u našu jedinu nam Državu Bosnu i Hercegivinu, a da efendije slijede svoje džematlije, tako bi onda Bošnjački profiteri ostali sami i susreli se finansijskom krahom.
p.s. Pohvale redakciji, i potpuna podrška gosp. Emiru Ramiću.

Donja vozdrlja (2008-11-10 22:10:02)
Dragi brate ef.Abdulahu mozes li nam objasniri kako to da predsjednik IABNA se nikako ne mijenja ma da su i dzematlije i dzemati za to ali niko ih i nepita,i sta vi kao jedan od puno cijenjenih imama i mozda buduci kandidat za to mjesto pojasnis sta se dogadja u IABNA.Znaci nasemu glavnome imamu i predsjedniku je vazno bilo kako Emiru Ramicu skinuti glavu a da njihova ostane cijela.
shabo (2008-11-10 15:43:53)
Dragi brate Abdulahu sve je to fino sto ti kazes i sve bi bilo u redu da su na savjetovanje u Chicago pozvane sve Koordinacije i Udruzenja i svi clanovi a ne samo odabrani uz pozivnicu i uz prietnju da ce svi bez pozivnice biti odstranjeni .Mjesto da budemo sretni da bude sto vise ucesnika i da cujemo sto vise misljenja i prijedloga pa da nadjemo ono sto je zajednicko i pozitivno neki su nasli za pravo da traze da se ljudi pismeno odreknu svojih stavova imisljenja bez imalo sluha za demokraciju koja je osnova zemlje u kojoj zive i rade.Allahu dragi smiluj nam se i uputi na pravi put.
Redakcija (2008-11-10 13:56:54)
"Draga braco i sestre Bosnjaci,
Esselamu Alejkum!

Citajuci komentare na tekst "Sta nas ceka u Cikagu?-Policija?!" primjetih da sam u odredjenom kontekstu spomenut od izvjesnog brata ahmeta, pa zelim da se, uz Allahovu Dzelle Sanuhu Pomoc i Milost, po tom pitanju oglasim i iznesem svoje misljenje. Naravno, svako ima pravo da napise i kaze sta hoce i sta mu je na srcu i umu, ali bi to trebalo biti sa odredjenim dignitetom i postovanjem, posebno ako se spominju druga imena, a jos posebno brace i sestara muslimana. Tako mislim i za komentar brata ahmeta, samo sto mislim da u njegovom stavu i misljenju nedostaje ovaj drugi dio, postovanje i dignitet za drugog brata. Ja zelim da napisem da sam "krtica" za islam i muslimane i da sam "pulen" na Allahovom Dzelle Sanuhu putu, ako Bog da. Ja sam bio u St. Louisu i iznio sam svoj stav i misljenje sa punim imenom i prezimenom, sto radim i ovdje, bez ikakvih nadimaka i nick imena. Ja sam poslao i obrazlozenje Glavnom imamu za taj moj stav i obrazlozenje u kontekstu hijerarhije i onoga sto sam imao za obavezu. Ja sam po pitanju skupstine u St. Louisu izjasnio se kao suzdrzan, jer mi je zao bilo sve kako se to izdesavalo i kako su Bosnjaci, u kontekstu glasanja, podijeljeni u dvije grupe i tabore, sto je dovelo do ovoga sto trenutno imamo. Ovo spominjanje mog imena i uvlacenja u negativan kontekst nije u redu i ne slazem se sa time. Ko misli da KBSA ne ide u pozitivnom smjeru, neka se ukljuci na bilo koji nacin i da prijedloge sta i kako da se uradi i promijeni, dali to bilo pojedinacno ili kroz odredjene komisije, uz respekt i dignitet, i bez niskih udaraca. Isto tako, ko misli da KBSA radi svoj posao u redu i pozitivno, neka to brani, takodje sa respektom, dignitetom i bez niskih udaraca. Ja sam i po ovom pitanju i desavanjima oko KBSA nakon skupstine ostao suzdrzan, jer smatram da nisam kompetentan i strucan u tom domenu i pitanjima koja se zele rijesiti. Ja dok sam bio clan UO KBSA, nastojao sam svoj dio raditi i odradjivati koliko god sam mogao i umio. Uvijek sam iznosio svoj stav i misljenje sa punim imenom i prezimenom, moleci Allaha Dzelle Sanuhu da podari hajr i dobro. Nisam zvao telefonom, niti slao email, ili razmjenjivao misljenje sa nekim, a na ustrb treceg ili nekog dalje. Na sastancima i skupstinama IABNA-e i KBSA sam imao svoj stav, zbog kojih sam ponekada pogresno shvacan i na neki nacin usutkivan. Nisam ni sa kim u kuloarima pravio "deal" za nekog ili protiv nekog. Pred skupstinu u St. Louis iznio sam jasna misljenja i ideje po pitanju KBSA i daljeg angazmana brata Emira. To znaju tadasnji clanovi UO. Naravno, ja svoj rad ne mogu i ne trebam ocjenjivati. To je za druge, a prije svega za Allaha Dzelle Sanuhu, kojeg pojedini, na zalost, iskljucuju iz svojih diskusija i misljenja, kao konacnog i najpravednijeg Sudiju, pa svakome sude i mjere kako im je volja i ceif. Da budem iskren, malo mi je zao, i na neki nacin, sam iznenadjen sto se brat Emir ne javi i da svoje misljenje, nego "pusta" da to drugi rade u njegovo ime. To nije uradio tokom razmjene emailova clanova UO KBSA pred skupstinu u St. Louisu. To nije uradio tokom zasjedanja skupstine u St. Louisu, a to ne radi ni sada. On je svjedok rada KBSA od pocetka i dao je ogromnog doprinosa za KBSA i trebao je dati svoj glas, misljenje, strategiju i plan kako i gdje on sebe vidi. Zasto? Pa zato jer kod nas Bosnjaka, na zalost, kada to drugi rade za nekoga, to ne bude i ne ispadne bas najbolje. Sigurno da bi se to njegovo misljenje uvazilo i kroz bratsku diskusiju i proceduru bi se doslo do nekog hajirli rjesenja, a Dragi Allah Dzelle Sanuhu najbolje zna.

Takodje, u kontekstu mog spominjanja sa Dr. Saracevicem, zelim da napisem, da mi plaho ne razgovaramo oko ovih desavanja sa KBSA, jer smo pozauzeti oko gradnje dzamije i realizacije drugih aktivnosti u nasem dzematu. I ako razgovaramo to je vise u domenu brige i zelje da se sve hajirli zavrsi za dobrobit Bosnjaka u SA. Po nekim pitanjima se slozimo, ali po nekim se i ne slozimo. Dr. Saracevic je sam donio odluku da se angazira po pitanju KBSA, sto je za mene, da budem iskren, bilo malo iznenadjujuce, jer znam, koliko radi i angazira se oko dzamije, i kroz kakva iskusenja i probleme prolazi, na tom putu, a da se jos prihvati toga. Medjutim, nakon dugogogodisnjeg rada i komuniciranja sa njim, primjetio sam da veoma voli Bosnu i da joj zeli dobro, te da ima veliko iskustvo u politickom smislu i tom radu za Bosnu. U tom kontekstu sam pomislio, da ce on, ako Bog da, dati svoj hajirli i strucan doprinos za dobrobit KBSA i Bosnjaka ovdje, i mislim, da svako iznosenje o njemu onih koji ga ne poznaju, nije u redu. Naravno, Allah Dzelle Sanuhu sve svoje robove najbolje zna, i on ce svakog podrzati koje u hajru i dobru, a sprijecit ce i otkriti, kad-tad, onoga ko je u zlu i losemu.

Draga braco i sestre, na kraju zelim da nam svima napisem da nas Allah Dzelle Sanuhu uci i naredjuje nam da imamo lijepo misljenje o vjernicima i onima koji rade na Njegovom putu da im se mora zeljeti hajr i dobro, prijeteci onima koji zele otkrivati bestidnosti, iznositi potvore, i pogrdno pricati o vjernicima, okarakterisavajuci takav postupak kao veliki grijeh, koji je zasluzan kazne: "One koji vole da se o vjernicama sire bestidne glasine-ceka teska kazna, i na ovom i na onom svijetu. Allah sve zna, a vi ne znate." (Nur, 19) U hadisu Poslanik Alejhisselam je rekao "...ko proturi i razglasi neku rijec, po pitanju covjeka-muslimana, koji je od nje cist, zeleci ga njome uniziti na dunjaluku-Allah Dzelle Sanuhu ima pravo baciti ga zbog nje u vatru", - pa potvrdjujuci sve navedeno, proci navedeni ajet iz sure Nur, ajet 19. U jos jednom hadisu Muhammed Alejhisselam je rekao: "Nemojte uznemiravati Allahove robove; nemojte ih brukati, i nemojte im mahane istrazivati! Ko bude mahane istrazivao svome bratu-muslimanu, Allah ce njegove mahane istraziti, sve dok ga, u njegovoj kuci, ne zastidi i obruka!"

Ovim ja zavrsavam, ako Bog da, svako dalje javljanje i komentar po ovom pitanju. Molim Allaha Dzelle Sanuhu da izlije svoju Milost i Pomoc medju nas i nase odnose i da se ovo sve hajirli, kako treba i na zadovoljstvo svih zavrsi. Amin!

Mahsuz selam i svako dobro!

Abdulah Polovina

arnaudija (2008-11-10 05:51:39)
E upravo zbog ovakvih neumjesnih upadica:pao sa kruske,uradi nesto itd ,mnogi su odlucili da prestanu da daju komentare.Ja sam poodavno isto olucio.Ali kad sam vec preksio to pravilo da elaboriram svoju misao do kraja.
1.Onaj ko organizuje nesto, formira organizacioni odbor a to nema (bar po statutu pomenute organizacije) ni priblizne slicnosti sa koordinacionim odborima.Sto se tice koordinacionog odbora St.Louis on je svo vrijeme,od svog imenovaja u statutu KBSA(calan 11/b) pa do danas bio i ostao mrtvo slovo na papiru.Pa zbog tog sam rekao da isti nikad u St.Louisu nije ni postojao.
Komentar dragog Semira svakako zasluzuje paznju ali mislim da je on bar u nekim djelovima se takodjer polarizaovao tj. zauzeo tvrd stav, a nama je u ovom momentu potreban dijalog i kamo srece da su se oni tamo u Chicagu dogovorili da sastank i koncert budu u dva razlicita vremena pa da oni koji odu tamo imaju priliku da posjete obadva mjesta.

ahmet (2008-11-09 19:26:08)
Hoce hodze u politiku..!
Jos u Aprilu ove godine UO KBSA i prof.Emir Ramic su imali problema sa dr.Senadom ef.Agicem i dr.Bajramom ef.Mulicem.Ultimatvo se ponasao dvojac bez kormilara apostrofirajuci identicno sto sada trazi inkvizicija Erovc,Saracevic i drugi.
Ovome dvojcu kormilar se nasao u ef.Djenanu Kaljancu koji treba da u ime IABNA radi dio posla u KBSA izborom u UO umjesto
dosadasnje "krtice" ef.Polovine inace dr.Saracevica pulena iz Settle.
Lazi koje inkvizitorska grupa protura po "medijima"koji se
dijele besplatno po Americi cini mi se da je naizad dosao kraj.
Legalnih 14 Koordiacija KBSA koje egzistiraju jo od prije skupstine u St.Louisu stoji iza legalno izabranoga UO i daje mu punu podrsku.
Koordinacije nastale poslije St.louisa su formirane namjenski i iliglno bez odobrenja UO KBSA.
Namjera kvizitorske grue ili pa RG kako se nazivaju jsaozelja za vlascu.
Na suretima St.Loisu nisu bili dr.Saracevic,Nihad Krupic a hodza Kaljanac se samo vrzmao po damijskim prostorijama.
Erovc i Sacirbey su napustili skupstinu saznavsi za poraz.
Dali ce Rijaset BiH zaedno sa dr.Mustafom ef.Cercem dozvoliti
ovakav javasluk po dzamijama Severne Amerike.
Dragi boze sacuvaj me ovakvih hodza i njihovih istomisljenika.
Gluho bilo.
Daleko im kuca od moje.
Amin

Snajperista (2008-11-09 17:46:23)
Cuj nema Koordinacije KBSA ST. Louis! Pa ti Arnaudija ko da si s kruske pao! De mi majke ti reci ko skupi preko 50 hiljada dolara za Tuzbu,sigurno ti, ili mozda ona "jedinstvena bosanska zajednica" ili ko? Ko organizira onoliki skup u maju ove godine? Ako ti nisi ukljucen i ne radis nista, nemoj prosipati lazi ovdje o drugima. Koordinacija KBSA ST. Louis je jedna od najjacih u USA! A ti i tebi slicni podrivate sa svojim lazima cjelokupnu bosnjacku zajednicu u USA, bolje ti da se latis posla i uradis nesto korisno i da nam onda to potpises sa "aranaudija"!
arnaudija (2008-11-09 17:18:51)
Nastavak predhodnog komentara:
U svom pisanju pominjete koordinaciju Kongresa Bosnjaka za St.Louis.?? Cinjenica je da pomenuta koordinacija nikad nije postojala i jos uvijek ne postoji.U svakom slucaju treba je sto prije formirati.

Donja vozdrlja (2008-11-09 14:17:54)
Pa tako to isto radi pojedini imami u svome dzematu ako nesto dzemat zeli da uradi ili iskristalise situaciju nastalu,oni odmah zaprijete policijom.Pa sad zamislite KBSA i IABNA,vodje moraju da se zastite od naroda i to policijom.Pitanje Zasto?
Izgleda da nevalja narod, a oni????????????????????

shabo (2008-11-09 14:17:06)
To bi bilo divno ali se nekolicina ne moze odreci fotelja i vladavine sudbinama drugih pa i po cijenu podjele zajednice a najzalosnije da su medju njima i oni koji bi trebali biti po zanimanju koje su odabrali mirotvorci,smirivati,miriti iistinu slijediti.Daj nekome vlast pa ces vidjeti kakav je covjek.E vlast se osladila i nasim ovcarima a mi smo i dalje ovce koje ih slijede dok ih vuci ne rastrgaju i podijele u torove.Sad nam i policijom prijete ko da su skolu zavrsili kod dodika.Nek nam se ALLAH smiluje i uputi na pravi put a one koji ne zele dobro nasoj zajednici nek ih probudi iz zablude i nek im oprosti jer ne znaju sto rade.
Zakon (2008-11-09 11:13:56)
Bez ucjena prihvatiti ruku pomirenja ako je iskreno pruzena sa obije strane, i nastaviti dalje raditi. Puno je obaveza ispred nas, nesmijemo gubiti vrijeme. One starce koji su u kasnom pubertetu neka setaju unucad, omladina neka vodi KBSA.
tutinac (2008-11-09 09:50:08)
Hoce Bosnje da omedje,da podjele,da srozaju da vladaju.Bolest je to ali se nadam da ce zdravo tkivo preboliti.Ili ce doci do nezeljenih podjela,sto ce konacno rezultirati necijoj igri u korist koju vodi vrlo smisljeno znajuci nas kakvi smo.Moja podrska je progresivnim skolovanim mladim borcima iz Bosne i za Bosnu naravno na S.A.Kontinentu,mjestu zivljenja.Bolesno ambiciozne odstraniti finim metodama rada neka zive u svojim zabludama.

Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif