JE LI NAŠA ŠUTNJA ZNAK ODOBRAVANJA?!
Autor: Naida Kovačević Objavljeno: 27. Oct 2011. 09:10:11
Naime, Emili Mujanović, pripadnici Oružanih snaga Bosne i Hercegovine, je po naredbi komandanta Centra za osnovnu obuku u Pazariću, zabranjen ulazak u kasarnu sve dok se ne skine hidžab (mahramu) koju nosi ispod kape. "Ona je stavljanjem mahrame uvrijedila srpske i hrvatske pripadnike u Oružanim snagama BiH zbog čega je i suspendovana" - rekao je za medije ministar odbrane BiH Selmo Cikotić. Strankama koje dolaze na sud propisano je da će, ukoliko se pojave u bermudama, japankama ili majici na bratele, biti vraćene kući na presvlačenje. Jedna radnica našla se u problemu jer je na posao u Opštinski sud u Travniku dolazila sa mahramom na glavi, zbog čega joj je predsjednik tog suda, Goran Dujić, zbog "neprimjerenog oblačenja" osporio pravo na rad. Tvrdi da "mahrama krši kodeks kojim se zabranjuje isticanje vjerskih i nacionalnih simbola u pravosudnim institucijama." Osporio je pravo zaposlenici u ovom sudu da pokrivena dolazi na posao. "Dolazi na posao 'pokrivena' mimo kodeksa ponašanja i pravila o oblačenju, sadržanih u članku 13. Zakona o sudovima FBiH i u odredbama Poslovnika o unutrašnjem sudskom poslovanju" - izjavio je Dujić za medije. On, "kao Hrvat", već je otklonio iz ovog suda križeve na lančićima. Advokat Adil Lozo, koji zastupa ovu zaposlenicu suda, tvrdi da je izvršen akat na njenu vjersku slobodu, jer klijentica nije ispoljavala vjersku pripadnost tokom obavljanja službene dužnosti. "Očito je da predsjednik Suda ne razumije šta je sloboda vjeroispovijesti. Postoji razlika po pitanju stila oblačenja i vjerskih oznaka. Moja klijentica razlikuje se jer nema frizuru kao druge dame. Po ovoj logici, ukoliko bi neko iz Opštinskog suda Travnik odbio jesti svinjsko meso ili piti alkohol, mogli bismo reći da time izražava svoje vjersko obilježje" - tvrdi advokat Lozo. U Prozoru je održan Drugi međunarodni karate turnir "Rama Open 2011". Nastupilo je 350 karatista iz 30 klubova iz Hrvatske, Crne Gore i BiH. Međutim, sudije su na ovom takmičenju udaljile mladu karatistkinju iz Bugojna zato što je nosila mahramu. "Ovo sam prvi put doživio, iako sam državni sudija. Ova djevojčica se s mahramom u kategoriji 12 i 13 godina takmičila na mnogim prvenstvima i turnirima. Zamislite kako je njoj bilo u Prozoru" - rekao je za medije trener Karate kluba "Bugojno", Rašid Tihak. Vrhovni sudija i generalni sekretar Karate saveza BiH Dragoslav
Zar nad Bošnjacima svako može istresati prekriveni čisti šovinizam i proizvoljno određivati mjeru ljudskih prava i vjerskih sloboda?! Veliki je dio anacionalnih agresivnih ateista, zbog straha i kalkulantnog mentaliteta, poprimio žoharski mentalitet i čekao da prođu ratne godine da bi nastavio tamo gdje je stao. Djelovanje međunarodne zajednice na slobodnim teritorijama, a pogotovu u Sarajevu od 1996. godine do danas, svelo se na favorizovanje, sponzoriranje i forsiranje ove neokomunističko-pseudoliberalne islamofobne i bošnjačkofobne grupacije prvo kroz medije a zatim dovođenjem na vlast. To je manjinska ali jako glasna grupa koja se, nažalost, samoreplicira kroz nove kadrove, dominira medijima i oblikuje javno mnjenje. Upravo je ta grupa omogućila da toliki ataci na Bošnjake, od napada na povratnike, preko demoniziranja svih zdravomislećih pojedinaca pa do stalnih problematizovanja ljudskih prava i vjerskih sloboda, prolaze kao nešto normalno i razumljivo. I ništa od toga ne bi bilo problem da zdravomisleći Bošnjaci nisu toliko operisani od smisla za javno djelovanje i shvatanja bitnosti medija. U ovo je umješano toliko zanimljivih pitanja; nije čudno ako neki evropski narod, i danas skoro ateistički narodi sa kršćanskom tradicijom, zabranjuju islamska obilježja a promovišu homoseksualna "prava" što je u paketu sa "humanističkim" pogledom na svijet njihova nova relegija. Ali kako to da Bošnjaci kao narod sa višestoljetnim islamskim bićem i islamskom tradicijom to isto radi?! Postavlja se pitanje: ko smo, čemu težimo i gdje idemo? Uočljivo je da ovakva kršenja prava muslimana imaju prešutnu podršku velikog dijela nevladinog sektora za ljudska prava kao i dobrog dijela medija, jer i jedni i drugi šutke prelaze preko ovoga, a šutnja je znak odobravanja. |