Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
"ULICA DR. ESAD SADIKOVIĆ" U PRIJEDORU
Autor: Samir Hadzalić
Objavljeno: 11. October 2011. 08:10:28
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



huso75000 (2011-10-21 07:27:34)
@derzelez
Pogledaj sada ove dvije gluposti i hohstapleraj za analizu iz emajla koje proslijedjujes.Koliko samo bosnjaci mogu imati koristi od ovih hohstaplera...


-MI POZIVAMO NA PRAVI PUT ISLAMA A ODVRACAMO OD KRIVIH PUTEVA A TAKVIH JE NAJVISE I TO JE MNOGE NASE LJUDE U DIJASPORI ODVELO U ZABLUDU I


-MI SMO ISLAMSKI MISONARI I PUNO PUTUJEMO .....

INSPIRACIJU SMO PRONASLI KOD NAJPOZNATIJEG ISLAMSKOG INTELEKUTALCA....
MODERNOG DOBA PREPORUCUJEMO TI NJEGOVE KNJIGE:

-SVJETLOST NA PUTU ISTINE
KNJIGE SE MOGU NARUCITI KOD:..... ZELJA JE STVORITI MREZU
BOSNJAKA SIROM SVJETA DA SE MEDJUSUBNO VOLE,POMAZU I RAZUMIJU U POTESKOCAMA......
pa onda NE BOJ SE NISMO OKRUTNE VEHABIJE...Bilo bi zanimljivo vidjeti ko su ovi sto prodaju knjige..

nadalje nije cini mi se Omarska kao S fasisticki logor nasih komsija gori ood H komsija fasista. DRETELJ JE GORI....

slijedeca drskost ovih nasih prijatelja i nepoubijanih bosnjaka prijedora (a bili su apsolutna vecina u svom gradu )je ..sto nisu "okrutne vehabije" i mnogo mirotvoran proglas

"Postovani,
srdacno Vas pozivamo na priredbu:
....Priredba povodm zrtava omarske,,,,ccccc

rikitikitavi (2011-10-19 18:19:48)
Ne znam sta da ti kazem Dzerzelez u vezi e-mail.
Poznajem Sudbina Musica , ima sestru Sudbinu-malo neobicna imena,iz Slovacke,gdje smo bili u izbjeglickom centru Gabcikovo.
Ja sam malo prekomplikovan da bih sudio o ovakvoj vrsti stvari navedenih u e-mail.
Mislim da je orginalan iz razloga sto ti rekoh da sam procitao ime momka koji je tada bio dijete, otac mu je ubijen.
Majka im je jako fina zena.

Cudan je moj narod, to mogu reci.

djerzelezalija (2011-10-19 15:16:00)
Rikitiki..., dobih ovaj meil i evo prilike da komentiras ovo.
Kako ja vidim, ovo je ono sto rekoh, Bosnjaci a i prijedorcani se polahko bude....Mada sam dosta rezerviran kad je ovaj meil u pitanju jer mi je to poslala nepoznata osoba....???
No, nije na odmet upoznati i druge pa da cujem misljenja...

Nadam se da ce redakcija imati razumijevanja, unaprijed zahvaljujem.....


POSTOVANI BOSNJACI I BOSNJAKINJE..!!!

ESSELAMU ALEJKUM...!

DA SE PRESTAVIMO:
-MI SMO GRUPA BOSNJAKA I MI PREPORUCUJEMO LIJEPA DJELA A ODVRACAMO OD
RUZNIH
-MI POZIVAMO NA PRAVI PUT ISLAMA A ODVRACAMO OD KRIVIH PUTEVA A TAKVIH JE
NAJVISE I TO JE MNOGE NASE LJUDE U DIJASPORI ODVELO U ZABLUDU I
***********************************************************************************
-MI BOSNJACI U DIJASPORI SAMO ZAJEDNO SMO JACI I ZATO BUDIMO JEDNI SA
DRUGIM A NE JEDNI PROTIV DRUGIH
-MI SMO ISLAMSKI MISONARI I PUNO PUTUJEMO PO
**********************************************************************************************************************************************************************
INSPIRACIJU SMO PRONASLI KOD NAJPOZNATIJEG ISLAMSKOG INTELEKUTALCA
MODERNOG DOBA ********************* PREPORUCUJEMO TI NJEGOVE KNJIGE:
-ANALIZA PRINCIPA DOSTAVLJANJA VJERE-TEBLIG( TO JE ZADATAK NAS MISONARA PA
BUJRUM PRIDRUZI NAM SE)

-SVJETLOST NA PUTU ISTINE
KNJIGE SE MOGU NARUCITI KOD: ********************* ZELJA JE STVORITI MREZU
BOSNJAKA SIROM SVJETA DA SE MEDJUSUBNO VOLE,POMAZU I RAZUMIJU U POTESKOCAMA

-SLOBODNO O NAMA OBAVJESTI SVE BOSNJAKE SA KOJIMA SI U KONTAKTU
-AKO SI ZAINTERESOVAN/A DRUGE PODATEKE DOBICES U SLJEDECEM MEJLU
NE BOJ SE NISMO OKRUTNE VEHABIJE

S' POSTOVANJEM


"Pored imêna umrljanih krvlju Ausvic, Treblinka i drugih nacistickih
logora smrti, sada se moraju dodati imena Srebrenica, Omarska, Mostar-dretelj, Brcko," kao i ostala mjesta stradanja Bosnjaka i cestitih gradjana BiH-e iz drugih konfesija....
(Americki
zidovski odbor, Americki zidovski kongres i Liga protiv kleveta)

Postovani,
srdacno Vas pozivamo na priredbu:

Konferencija u gradu mira Lincu
Omarska je eho Ausvica
Preradjivanje proslosti kao preduvjet za izgradnju pravednog i dugorocnog
mira

Petak, 28. oktobar 2011, u 19.00 sati
Toranj znanja Linc (Wissensturm Linz, dvorana E 09), Kärntnerstraße 26,
A-4020 Linz

Josef Ackerl (potpredsjednik pokrajine Gornja Austrija)
Haris Hrle (ambasador Bosne i Hercegovine u Austriji)
Prof. Hugo Schanovsky (bivsi gradonacelnik Linca i svjedok vremena
nacionalsocijalizma)
Predstavnik Komiteta Mauthausen Austrija
Sudbin Music (sekretar udruzenja logorasa „Prijedor ´92“)
Mirsad Duratovic (bivsi logoras u logoru smrti Omarska i predsjednik
udruzenja logorasa „Prijedor ´92“)
Izlozba radne grupe „Cetiri lica Omarske“ iz Srbije: Mirjana
Dragosavljevic, Srdjan Hercigonja, Nenad Porobic, Vladimir Miladinovic,
Mirjana Peitler-Selakov, Marija Ratkovic, Dejan Vasic, Jovanka Vojinovic,
Jelena Petrovic i Milica Tomic

Pozdravno obracanje: mr. dr. Thomas Duschlbauer MA (clan Predsjednistva
CSI-a Austrija)
Voditelj: mr. dr. Esmir Catic

Konferenciju ce televizijski popratiti ekipa TVSA (Zvonko Maric i Saban
Colakovic)

Kooperacioni partneri: Mauthausen Komitet Austrija, Volkshilfe, Migrare,
udruzenje logorasa „Prijedor ´92“, TVSA i Im-Puls Media.

Ulaz besplatan!

Omarska - najgori koncentracioni logor u Evropi nakon Drugog svjetskog rata
Prema podacima Tribunala UN-a za ratne zlocine u Den Haagu, u toku rata u
Bosni i Hercegovini velikosrpski nacionalisti su u toku sistematskog
etnickog ciscenja u roku od tri mjeseca u logoru Omarska zatocili preko
3.334 Bosnjaka, bosanskih Hrvata i pripadnika nacionalnih manjina. Ubistva,
kao i fizicko i psihicko mucenje su stajali na dnevnom redu u logoru smrti
Omarska. Medjutim, mjesta tih strasnih ratnih zlocina jos uvijek nisu
obiljezena, cime se njegovanje sjecanje na ubijene zrtve cini nemogucim. Iz
tog razloga je porenuta inicijativa za osnivanje „Memorijalnog centra
Omarska“. S tim u vezi, iskustvo pokrajine Gornja Austrija i grada Linca
u preradjivanju ratne proslosti nakon Drugog svjetskog rata igra veliku
ulogu.

Molimo Vas da ovu obavijest objavite ili je proslijedite do osoba koje bi
ona zanimala (letak se nalazi u prilogu). Hvala!

djerzelezalija (2011-10-19 13:11:34)
Ama rikitiki.... nemoj da ti nista smeta kod mene baaaa, nego nisi ti mene dobro shvatio baaaa....
No , i pored svega, "prije zore ne moze svanuti", treba biti realan i truditi se da se trenutna realnost mjenja mic po mic ako ne ide drugacije, a kako i sam vidis , ne ide da nesto pokusamo silom. Krscanska Europa jedva bi cekala da nas optuzi za izazivanje nereda, i tako bi sami sebi ucinili "medvjedju uslugu".Kad smo mi bili napadnuti i sam znas kakve su reakcije bile, ali da mi napadnemo, siguran sam 100% da bi se reagovalo odmah i "na prvu" i to protiv nas, jer mi smo Bosnjaci Muslimani a stara kurva europa smatra da je to privilegiran teritorij samo za krscane i da suzivot nije moguc, kako javno na tv izjavi Angela Merkel skoro....
Naslusao sam se ovdje gdje jesam svakakvih prica i zakljucio da nas stara kurva europa tretira kao pokusne kunice ali nas ne zele vidjeti pod "svojim krovom", vec ovo sto cine, cine samo kako bi pred svijetom pokazali da kobajagi nesto cine.
Dok su pukli prstom mogli su rat zaustaviti i zaustavili bi ga sigurno da muslimani Bosnjaci nisu bili jedna od zaracenih strana.Nego , racunali su da cemo bez oruzja biti "samljebveni" kao sto izjavi pocetkom 93-ce cini mi se, jedan visoko pozicionirani dr,(zaboravio sam mu ime, ali moj prijatelj je tad radio sa njim u istoj bolnici i on ga dobro zna) u razgovoru sa jednim mojim prijateljem: "sta je sa vama u Bosni, sto se uopce borite, vama je namjenjeno da budete "samljeveni", da vas nema.
Vidite li da nemate nikakve sanse...?
Pa zar samo embargo na oruzje BiH-i ne govori sve podle namjere europe, dok su cetnici imali oruzja u izobilju nama je nametnut embargo...???
Ne treba plaho biti pametan da se to skonta zasto je tako...
Zato treba kao sto rekoh meaximalno iskoristiti ovo vrijeme kakvog takvog mira i sve pravne nauke "upregnuti" da se isprave nepravedni postupci cetnicije, da vide da ne mogu raditi kako oni hoce bez nas...Zato treba graditi jedinstvo nase i podrzavati svaki potez u cilju slamanja cetnicke samovolje ali na lijep, mudar, kulturan nacin, pa ako ne bude islo onda treba organizirati silu....
Do sad , kako vidim , malo je bilo tih pokusaja Bosnjaka da izmjene nazive ulica, trgova, skola ,bolnica i td, i td.
Kao da su se svi pomirili sa nasilnim izmjenama i prihvatitli ih...:(:( Ja to ni mrtav necu prihvatiti i zaklet cu moje stototo koljeno da se bori protiv zla koje se zove CETNIK kao i svih ostalih zala...
Haj', rikitiki.... ehej sahadile....!

huso75000 (2011-10-19 08:46:02)
CRNI LABUD JE DOBRO ISCITAO TEKST...ima ispravan stav...Ponekad se ljutim na podbijela alias rikitikija....
Bez obrade i potpisujem ponovo svoje teze....Prijedor je bio vecinski muslimanski grad samo dvjesto mladica bilo je nacionalno svjesno ostali su se osvijestili kad su ih poceli klati...danas ih samo petstotina skuplja potpise za jadnog esu koji nije ubio niti jednog cetnika umjesto da pokrenu peticiju protiv svih izmijenjenih naziva ulica svojih kolčjaca u prijedoru....Je li iko osvetio svoga najblizeg ... nije ....kukavicluk bosnjaka prijedora... ubice setaju prijedorom...cekaju da se neko sjeti da ih se utuzi...DUZNO POSTOVANJEISKAZUJEM KRASNICIMA BOSNJACIMA BORCIMA::::Ima onih sto su jedva cekali da budu prognani i ne azmisljaju o Bosni...

rikitikitavi (2011-10-19 08:38:56)
Sadasnji glavni imam u Prijedor-u, Merzuk Hadzirusidovic bio je moj vojnik, ja sam mu bio komandir, pa poselamite ga.
Selam ce te mu od Ibrahimbega.

rikitikitavi (2011-10-19 08:15:04)
Slazem se crni labude, odnosno istina je i sto si ti ali i sto smo mi napisali.Inace znam za Prijedor, u ratu sam se sreo s dr.Mirzom Mujadzicem, u Travniku, koji mi je pricao.
Ne daj Boze da sam ja protiv spomena rahmetli Sadikovicu ali sam vise za oslabadjanje Prijedora pa da postavimo spomenike Srbima u Prijedoru.
To mi smeta kod Dine i Dzjrzelez Alije, ako razumijes sta hocu reci.

Crni_Labud (2011-10-19 07:56:57)
Sto se tice zelje da se vrate nekadasnja ili dodaju neka nova imena ulica (Dr. Eso Sadikovic, mir s njegovom dusom), dajem svoju potpunu podrsku i ako nisam od onih kojih su samo za ovako vracanje svoga, preko potpisa, glasanja i takvih stvarcica. Ako se moze i s tim nesto postici, valja onda i ovako raditi, mada ce da potraje…

Citajuci komentare, sve sto mogu dodati to je da u svakoga ima dobrih stvari (moje licno misljenje).

Kao prvo, kada procita komentar od Huso75000, vidi da se neki suprotivise njegovom misljenju, mislim najvise zato sto covjek ispisa ove rijeci:

« clanak napisan kukavicki…. svi smo krivi… » Eh, ako Huso75000 ovo ispisa zbog rijeci autor-a koje su sledece :

“Bez nacionalizma … koje smo mogli prepoznati NA SVIM STRANAMA” , onda samo mogu da potvrdim njegove rijeci i ubjedim svoje mislenje.

Jedino Huso75000, sto ti mogu zamjeriti to su ove rijeci :

“…KUKAVICA ,,,BOSNJACI PRIJEDORA....”, I ako u njima ima mnogo istine, nemogu da shvatim kako mozes da s jednom recenicom svakoga strpas u istu zaprljanu vrecu? S nadom, ipak da nisi s ovom izrekom mislio na hrabre 200-njak mladi ljudi koji su se zestoko borili za odbranu Prijedor-a i njegove okoline. (Mozes procitati “GENOCID U PRIJEDORU - SRPSKO-CRNOGORSKIH PRODUKATORA I IZVRŠIOCA, PRED UKALJANIM OBRAZOM SVIJETA” I moj komentar da odprilike vidis da nesmijemo svakoga vezati za rijec kukavica i ako to ti vjerovatno nije namjera bila.)

Nadam se da ce ove rijeci i posluziti Rikitikitavi-u za slicne rijeci;

“Prijedorski Bosnjaci se nisu branili u ratu.” , Upravu si u jednu ruku, ali bi trebao reci VECINOM se nisu branili (jedna rijec ali jako vazna da znamo sto cistiju istinu, malo ko zna sta je tacno bilo u Prijedor-u u tim vremenima, osim pricama o logorima, malo ko zna da su tih ljudi drzali grad par sati protiv par hiljada cetnika), osim onih sto sam naveo, s tim dosta ih se tih ljudi koji nisu isto bili s prvim u pokusaju oslobadanja Prijedor-a, dosta ih se poslje opametilo i prikljucilo 17 Krajiskoj Brigadi, tako da…

Rikitikitavi isto, nemogu da prodzem preko ovih rijeci ;

“Poslije Banja Luke,prve, Prijedor je drugi grad po velicini u Bosanskoj Krajini.
Ni u jedmo gradu nije bilo otpora cetnicima »

Kao sto sam odgovorio, nisi potpuno u pravu sto se tice dogadaja u tim krajevima kao mnogi koji misle da nesto znaju ali rijetko je to tacno. Bilo je otpora, jest da je vise bilo izgubljeni glava, zalutani nego borbeni i prosvjetljeni, ali sta ces, sta je bolje bilo u drugim krajevima gdje su imali veca iskustva sa cetnicima, naprimjer cijela ili veliki dio Istocne Bosne je imao crnu proslost s njima u drugom svijetskom ratu(dok je B.Luka, Prijedor i okolina bila na jedan nacin zasticena od cetnika zbog mnogobrojni Ustasa u ovim podrucjima, mada je i s njima nije bilo sjajno, ali bolje od Mihajlovic-a, barem za katolike i muslimane) pa s tim iskustvom su nekako, CINI MI SE i bili spremniji i pametniji u jednu ruku dok su ljudi oko B.Luke i Prijedor-a u Drugom Svijestkom ratu nemozemo reci da su masovno ubijani od cetnika, pa to je vjerovatno I zaslijepilo vecinu da i neznaju sta je pravo cetnik i pravoslavni ekstremista), ali ako uzmemo u obzir broj pobijeni, dolazimo do zakljucka da Istocnjaci nista bolje nisu prosli, naprotiv! Ako neko ima nesto jasnije, neko slobodno podvuce moje greske s tim da ispravim svoje misljenje.

Derzelez-u, ove rijeci su dosta tacne:

“ Treba je podrzati jer daje znak da se prijedorcani na neki nacin "kaju" i zele se "probuditi”,

Sto se tice kajanja i budenja, mislim da su ljudi iz ovog kraja, i pored velikog nesporazuma i veliki gluposti, se jako bore za izgradnju svojih ognjista i s tim mislim da je Prijedor i okolina a pogotovo Kozarac(nisam Kozarcanin), mjesta Bosne za koje mnogi drugi krajevi bi se trebali nagledati u vezi, naprimjer povratka.

Ljepo se sjecati svih nasih poginuli, bilo kojeg kraje Bosne i van nje, ali jedina velika steta koju za mene mnogi prave to je sledece :

===) Zasto se nikada prije svega ne spominju, kada je u pitanju stradanja Prijedor-a i okolina, zasto se jedan put ne ulupa u nase glave grupa borbenih momaka koja je jednog 30-tog maja 1992 krenula sa Kureva Brdo ranim jutrim satima ka Prijedor-u…zasto ? Nama trebaju ovih datumi, ova sjecanja, ponasanje ovih ljudi prije svih drugi, ma ko god oni bili…opet, budimo svoju svijest sa njeznim primjerima(nista lose za ljude poput E.Sadikovic-a r.a)…vrijeme je da se u glavama iskreno pocne zesce pocne razmisljati, pusto ko je god razumnog mozga, zna da nista se nemoze povratiti bez sile osim djecije price !!!

Trebamo svukuda gdje je moguce silom mijenjati imena skoli, ulica, stavljati ono sto nam pase i sami odlucitvati sta ce nam da gleda u oci a ne slijepo vjerovati u smrdljivu demokratiju. Mnogi nasih ljudi jos ne shvatuju da i demokratija je glas najjaceg. To samo je pravedno ako si spreman na silu da nesto dobijes, osim toga, dzaba ti tvoja dobrota…dokaz je historija kao i danasja dogadanja!

S razumom.

djerzelezalija (2011-10-15 15:19:26)
Sad mi je "lakse" @rikitiki.......:)
Da, ja i rekoh da se Huso "zaletio" a onda i ti za njim...
Mada je vidljivo da ovdje nije bilo rijeci o odbrani Prijedora vec o jednom lijepom gestu-ideji i u ovom slucaju nije bitno ko je kreator te ideje.Treba je podrzati jer daje znak da se prijedorcani na neki nacin "kaju" i zele se "probuditi" pa zasto onda umjesto podrske bacati drvlje i kamenje na njih..???
Meni je veci "seljakluk" napadati one koji zele tu ideju provesti u djelo nego sama ideja...
Tu je dosla do izrazaja jedna nasa jako losa mahana sto gledamo samo lose stvari u Bosnjaka pa je tako i Huso odmah vidio prijedorcane kao "kukavice".
Nije Huso razmisljao u tom kontekstu da je vakat da se popravlja ono sto se propustilo tj. da ne mozemo sve zasnivati na onom sto je bilo.Vec odavno je poznata cinjenica da su mnoga mjesta u BiH docekala agresiju "uspavana" i to je bilo pa proslo, treba gledati kako izvuci pouke i nikad vise ne pasti u "duboke snove".
Kad pomenuh "uspavanost" da dodam samo jos to da ta uspavanost ima svoje korijene u marljivom dvjestogodisnjem ispiranju mozga nasem narodu a posebno je to bilo intenzivno u zadnjih 60-70 g. u vaktu tzv. "bratstva i jedinstva", zato sad treba maximalno iskoristiti ovaj vakat i podrzati svaki i najmanji gest koji ima za cilj ispravljanje grjesaka a ne napadati jedni na druge....
Moje misljenje je da je veci belaj od pomenutog gesta, gledati u ovom vaktu "mira" (koji daje sansu da se isprave grjeske) nazive ulica koji niti imaju ikakve veze sa BiH-nom niti su ikad bili na mjestima gdje sad bodu oci svakom cestitom Bosancu.
Evo ti jedan primjer koji je mene zamalo pa "rasplakao".
Kad sam prolazeci kroz Janju kod Bijeljine (98%-totno muslimansko-bosnjacko mjesto) vidio nekadasnju glavnu ulicu (marsala tiiite)
a danas je to ulica milosa obrenovica (cini mi se) nisam sto posto siguran, bijase podavno pa sam zaboravio tacan naziv, ali u svakom slucaju neki je SMRDSKI PAPAK u pitanju...
I jos jedan bolan primjer, da u toj Janji ima tek nekoliko Bosnjaka policajaca a Janja broji desetak hiljada stanovnika da sad ne nabrajam i ostale detalje..........
Eto, dragi moj ahbabu rikitiki.... nadam se da se ni ti ni Huso necete tako brzo "zalijetati" vec krenuti po onoj: "dje svi turci tu i mali Mujo"
Maxuz selam tebi i Husi kao i ostalim iz naseg soja a samo cestitim komsijama lijep pozdrav....

rikitikitavi (2011-10-15 12:10:52)
radi se o neestetici, koja smirgla usi i karikiranju stvari, Djerzelez Alija.
Dr. Esada Sadikovic nije upitan..to je jedna stvar.
Druga stvar, sto Huso nazva je problem nebranjenja Prijedora od strane muslimana Bosnjaka i sada ti isti ljudi traze da se podize spomenik jednoj od zrtvi.
Oprosti ali ne mogu ja uci u tu nasu pamet i priznajem ako je to tebi necivilizirano onda sam ja stvarno ljaksa.
Mi imao tezi seljakluk.

djerzelezalija (2011-10-14 11:09:39)
Neka Zijo ,polahko, ne treba tako brzo na osnovu par recenica nikoga osudjivati ni odbacivati.
Svako od nas ima svoj "los dan"
U svakom covjeku postoje i dobre vrijednosti , samo u nas Bosnjaka se obicno prvo gledaju one lose pa ispada da niko ne valja u Bosnjaka...

zjad veletnlic (2011-10-14 08:10:31)
Dinka i Djerzelezalija...aferim na vasim komentarima,ova dva "Uso i Hrikitiki su vec sve o sebi ispripovijedili...!
djerzelezalija (2011-10-14 05:31:18)
@-rikitiki.... de pojasni tako ti Allaha, sto ti tako mimo sav civilizirani svijet mislis da se slavi sto je Dr. Sadikovic poginuo time sto mu se daje cast i odaje priznanje za njegova djela pored ostalog i u vidu ulice koja nosi njegovo casno ime...???
Zar je to "srbovanje"..??? Zar samo srbi tako misle..???
Kontam da se Huso "zaletio" a ti za njim jos gore..:(
Ima ona na momente plaho dobra mudrost koja kaze: "dje svi turci tu i mali Mujo"
Ja koliko vidim u ovom slucaju ti i Huso ste usamljeni u misljenju..
Prema tome nije dobro da insan plaho "strci" u "nekim segmentima" i situacijama iznad i mimo sredine u kojoj se rodio, zivio i td, i td....
Ti nisi izgubio kompas nego ti se haman plaho pokvario....):)
Ja moj kompas odmah popravljam ili saljem u servis ako ne mogu sam popraviti...:)

rikitikitavi (2011-10-13 19:42:09)
Vidis Dzerzelez Alija ja se slazem vise s Husom.
Ti si izgubio kompas.
Ti i Dinka patite od srbologije ili vas srbologija uveseljava, ko ce znati ?(Obratite se Almiru za malo spoznaje).
Iz ponosa i pijeteta prema dr. Sadikovicu.

djerzelezalija (2011-10-13 18:12:40)
Aferim Dinka, u potpunosti se slazem sa tvojim komentarima pa prema tome ispada da bi rikitiki.... trebao nastimati "kompas" u pravcu slicnih razmisljanja i logike zdravog razuma.....

@-rikitiki...., prosto ne mogu da vjerujem da ovako razmisljas o slucaju Dr.Sadikovic...:(((

-rikitikitavi
citat: "Sasma neposteno davati ime ulici i uspodirati kosti cestitog rahmetlije dr. Esada Sadikovica.
Cudi me kako nemaju osjecaj za to, ispada da slave sto je dr. Sadikovic ubijen". ---------------------------------------------
Ovo me podsjeca na dodikova nebulozna razmisljanja....:(


Zar nije cast i priznanje ubijenom rahmetli Dr, Sadikovicu da jedna ulica nosi njegovo ime da ga se uvjek sjecaju kako oni koji su ga poznavali tako i oni koji su ga upoznali preko njegovih djela kao i ovog gesta...???
Zar ti nisi imao nekog idola u zivotu na cijim si se dobrim djelima ucio a on vec odavno bio rahmetli...??
A Dr, Sadikovic je po ovome sto procitah simbol dobrote i humanosti i kao takav zasluzuje makar toliko da jedna ulica nosi njegovo casno ime.
Ti napises knjigu i ljudi te se sjecaju po knjizi ili nekom slicnom dobrom djelu,pa ti u znak zahvalnosti daju neko obiljezje kako bi se i buduce generacije sjecale i ucile na dobrim djelima tvojim kao i onih cije ime nose ulice, trgovi, skole, lijecilista i td, i td...
Nije li to lijepo da covjek "zivi" i poslije svoje smrti...?
Sad se ja pitam, ko je od nas dvojice izgubio "kompas"...?

zjad veletnlic (2011-10-13 18:03:35)
Huso i Rikitiki...!Zabavljeni da pravilno napisete "H" u nadimku Huso,zeznula vas je fonetika.Bosnjaci obicno kazu Huse.
rikitikitavi (2011-10-13 16:58:40)
jes cuo Huso, kazi Dinci svoje ime.
Draga Dinka razmisljas li ti o cemu pises ?

hadzalic samir (2011-10-13 16:43:19)
"gospodo"zar nije kukavicki skrivati se iza sifri kako to vi radite.Ako imate sta argumentovano reci izvolite se predstaviti imenom i prezimenom,valjda se u vama pronadje barem minimum kucnog odgoja.Treba li da kazem da je danas veoma lahko otkriti i ko se krije iza sifri? Obzirom da se necemo vise dopisivati zelim vam ugodan dan u vasim mracnim budzacima iz kojih se potajno oglasavate.
dinka (2011-10-13 16:38:06)
Nevjerovatno kako jedna lijepa i plemenita inicijativa, pobudjuje u ljudima potrebu za ovakvim komentarima. U cijelom civiliziranom svijetu i u svim kulturama se oduvijek posebnim i zasluznim ljudima, odavala pocast i na taj nacin: dajuci ulicama i trgovima njihovo ime... Tako je i ova inicijativa i ova peticija, samo i iskljucivo odraz postovanja prema ubijenom dr. Sadikovicu i na neki nacin prema svim drugim ubijenima u Prijedoru.
PS. a odraz kukavicluka je i pisati nesto a nemati hrabrosti to potpisati punim imenom i prezimenom, vec se skrivati iza pseudonima. S postovanjem, Dinka Muranovic

rikitikitavi (2011-10-13 15:09:39)
Poslije Banja Luke,prve, Prijedor je drugi grad po velicini u Bosanskoj Krajini.
Ni u jedmo gradu nije bilo otpora cetnicima.
Sto se onda cudite cevapcicima i dernecima ?

rikitikitavi (2011-10-13 15:04:37)
tako je Huso, od kukavica i kukanja nema nista,Prijedorski Bosnjaci se nisu branili u ratu.
Samo istina i nista vise.
Sasma neposteno davati ime ulici i uspodirati kosti cestitog rahmetlije dr. Esada Sadikovica.
Cudi me kako nemaju osjecaj za to, ispada da slave sto je dr. Sadikovic ubijen.
Nevjerovatni srbizmi, stid ih bilo.
Je li ovaj nas narod sav tutush ili sa mnom nesto nije u redu ?

dinka (2011-10-13 14:57:04)
za huso75000

Postovani Huso75000.

mozete li malo pojasniti ovaj svoj komentar? Mora da je do mene, ali ja ga bas nikako ne razumijem. Sta hocete reci sa onim, citiram: Krivac se zna ali se zna i kukavica "Bosnjaci Prijedora"..... i naravno gdje se o tome uopste i govori u navedenom clanku? Hvala vec sad.

huso75000 (2011-10-13 13:05:39)
@ autoru
clanak napisan kukavicki sa SH jugokomunistickog stanovista bratstva i jedinstva...svi smo krivi....ma nemoj...Krivac se zna ali se zna i KUKAVICA ,,,BOSNJACI PRIJEDORA....

dinka (2011-10-13 12:28:10)
Kao prvo hvala na ovom lijepom clanku i kao drugo jos hiljdu puta hvala na ovoj inicijativi da jedna ulica u Prijedoru, ponese ime dr. Esad Sadikovic. I moram dodati: zaprepascena sam brojem potpisnika peticije???? Ovih dana je ogroman broj Bosanaca zapao u euforiju oko odlaska reprezentacije BiH na EP u fudbalu, pa nekako se nemogu oteti utisku da se nasa ljubav i iskrene namjere prema Bosni i gradu iz kog poticemo, svode samo na fudbal, cevape, feste i ostale sporedne stvari. I da je jedan Dzeko ( bez namjere da vrijedjam), poznatiji i priznatiji od jednog Ese Sadikovica. Nadam se da ce ipak prevgnuti osjecaj i zelja da bar na ovaj nacin, potpisivanjem peticije pokazemo da nam je stalo, da jos uvijek mislimo i sjecamo se svih onih dragih ljudi sto su ubijeni i naseg grada. Jer ovo je najmanje sto mozemo uciniti za njih a i za nas same.
zjad veletnlic (2011-10-12 17:32:49)
http://www.bosnjaci.net/member.php?act=komentari
zjad veletnlic (2011-10-12 17:25:00)
Plasim se da je sudbina ove peticije,sudeci prema broju do sada potpisanih,losa.Nevjerovatno da se nasi sugrajani odazivaju veoma rado i masovno na kojekakva sijela na kojima se fotografisu sa cevapcicima,janjcima balkavama i otalim kulinarskim specijlitetima i tu se patriotizam,zal za otetim gradom zavrsava.Kada se nadjemo pred jednom ovakvom inicijativom,kada nam treba samo malo napora,tek da potpisemo jednostavni obrazac peticije,prsti nam postaju teski,preteski.Kukavicluk?Ko bi to znao,reci?
Zvuci nevjerovatno da je oko 500 nasih sugradjana lajkovalo a svega 190 potpisalo peticiju,ali na zalost istinito.Prijedorcani dragi,gdje smo mi to za boga miloga ?


Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif