Sljedbenici podgoričko-beogradske politike
OD ISTOG DRVETA SE TEŠE I MINBER I SVINJAC
Autor: Almir Mehonić
Objavljeno: 18. Nov 2010. 21:11:28
Almir MEHONIĆ: Istoričar Šerbo želi izbrisati historiju Sandžaka, želi nam okupatora predstaviti kao rodnu grudu, a crnogorsku kamu, koju smo kao nijednu drugu osjetili na našem vratu, kao topli zagrljaj.
Šerbo govori jezikom Gorskog vijenca, i njemu, kao i Njegošu smetaju munare, smetaju hodže i muftije. Samo što Šerbo ne kaže da „Odža riče na ravno Cetinje, zaudara zemlja Mua'medom...“ , nego „Muftija je Amfilohije“, odnosno „Muftija je isti kao onaj koji je blagosiljao četnike i sveštao ih kada su kretali ubiti 200.000 Bošnjaka, silovati 20.000 Bošnjakinja i srušiti 1.000 džamija i mekteba“.
Beograd i Podgorica već odavno imaju svoje glasnogovornike sa bošnjačkim imenima. Njih koriste kada treba batinom na Bošnjake. Oni na sav glas uzvikuju da nas batina ne boli, da su batinaši baš nježni, da batina i nije toliko golema. Glavna funkcija đukaniziranih i beogradiziranih Bošnjaka jeste opravdavanje svakog čina zvanične Podgorice i Beograda.

Nedavno je jedan od njih, Šerbo Rastoder, posjetio Luksemburg i podsjetio Bošnjake na to kako izgleda „balijska“ ulizica. Reče tada Šerbo da je Bošnjacima južnog iliti crnogorskog dijela Sandžaka matična domovina Crna Gora, a da je muftija sandžački Muamer ef. Zukorlić Amfilohije sa kojim ne želi razgovarati.

Istoričar Šerbo želi izbrisati historiju Sandžaka, želi nam okupatora predstaviti kao rodnu grudu, a crnogorsku kamu, koju smo kao nijednu drugu osjetili na našem vratu, kao topli zagrljaj.
Šerbo govori jezikom Gorskog vijenca, i njemu, kao i Njegošu smetaju munare, smetaju hodže i muftije. Samo što Šerbo ne kaže da „Odža riče na ravno Cetinje, zaudara zemlja Mua'medom...“ , nego „Muftija je Amfilohije“, odnosno „Muftija je isti kao onaj koji je blagosiljao četnike i sveštao ih kada su kretali ubiti 200.000 Bošnjaka, silovati 20.000 Bošnjakinja i srušiti 1.000 džamija i mekteba“.

Ipak, čudi ta bošnjačka apatija, ta povučenost, šutnja. Kako to možemo slušati Šerba i šerbiće a ne ustati i napustiti skup, ili ne prekinuti to munafičko naklapanje?


Istoričar Šerbo želi izbrisati historiju Sandžaka, želi nam okupatora predstaviti kao rodnu grudu, a crnogorsku kamu, koju smo kao nijednu drugu osjetili na našem vratu, kao topli zagrljaj.
Šerbo govori jezikom Gorskog vijenca, i njemu, kao i Njegošu smetaju munare, smetaju hodže i muftije.
Ima jedna poučna priča koju sam čuo od naših starih. Ona kaže da se nekada davno u halifatu pojavio čovjek koji je za sebe tvrdio da je Božiji poslanik. Išao tako taj ahmak od mjesta do mjesta, od sela do sela i počeo pridobijati naivne ljude. Kada je za to čuo halifa, naredi da ga pod hitno uhapse i dovedu k njemu. I tako, nađe tog Šerba straža i uhapsi ga. Gledaju njegovi sljedbenici šta se dešava, kako to da im hapse „poslanika“. Kaže njima Šerbo: „Možete me spasiti ako me budete poslušali. Pođite odmah pred dvore halife i kad vidite halifu na pendžeru vi počnite njakati, kao što magarci njaču“. Poslušaše oni svoga vođu i tako pravo pred halifine dvore.

Straža ovog ahmaka dovede halifi. Pita ga halifa: „Čujem da se predstavljaš kao Božiji poslanik, znaš li da za to leti glava, jer je zadnji poslanik Muhammed a.s.?“
Sasvim hladno, ovaj ahmak reče da zna i da poštuje i vjeruje u to.
Halifa će ljutito: „Pa što onda ideš okolo i pričaš da si poslanik?“
- Eee, kaže ahmak, ali ja nisam poslanik ljudima, nego magarcima.
Gleda ga halifa i pita šta mu je dokaz za to.
- Čestiti halifo, eto ispred tvoga dvora su moji sljedbenici pa se sam uvjeri, kaže ahmak.
Halifa otvori pendžer, pogleda kroz njega, kad oni ljudi počeše da njaču kao pravi magarci. Halifa se nasmija i reče, kad su magarci neka im ga onda.

Dakle, onih koji će kriviti istinu bit će u svim vremenima. Šerbo i serbići međutim, trebaju svoje sljedbenike, kao i ovaj ahmak iz priče. On i njemu slični predstavljaju te svoje sljedbenike Podgorici i Beogradu, isto onako kako je ovaj ahmak predstavio svoje sljedbenike halifi.

Znači, mi odlučujemo. Od istog drveta će se i dalje tesati i minber i svinjac. Kao narod nećemo biti izuzeci u tome, međutim, kao pojedinci možemo birati šta ćemo biti.
Ja neću njakati za Šerba, vi, kako hoćete.