Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
SMRT RADOVANA KARADŽIĆA
Autor: Mr. Fatmir Alispahić
Objavljeno: 17. December 2011. 08:12:18
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Dzematlija (2012-01-09 21:47:28)
Tako je!

"na ovaj ili onaj način, dolazi kraj"!

huso75000 (2012-01-09 13:31:27)
smrt fasizmu smrt republici srpskoj
smrt radovanu karadzicu

Ferid (2012-01-09 10:24:25)
Radenko

Odpisujem ti na dan 9. januara, na dan kad se u tvojoj ”mirnoj luci” likuje, veseli, pjeva, igra... slavi krsna slava, lome slavski kolači...
Sve to radi se kako bi se što više uvrijedili Bošnjaci, odnosno kako bi se što više, što jače, što bolnije dirnulo u živu ranu bošnjačku.
Sve to radi se u 61 opštini tvoje ”mirne luke” a u svakoj, pnavljam u svakoj, od tih opština ima najmanje jedna bošnjačka masovna grobnica.
Sve to radi se iako je tvoja ”mirna luka” ništa drugo do jedna masovna grobnica, bošnjačka masovna grobnica.
A onda dođe srpski vrhovni vjerski poglavar i blagoslovi ”najmlađu srpsku državu”.

Pišem ti ovo ni zbog čega drugog osim zbog toga da ti pokušam ukazati na to koliko je svako slaganje sa gore navedenim, svako prihvatanje gore pomenutog ”slavlja” ništa drugo do slaganje i prihvatanje zla i zločina kao ”junačkog dela”. Svako afirmativno pisanje o tom zlu nije ništa drugo do slaganje sa njim odnosno do pokušaj da se to zlo opravda na svaki mogući način iako je, u stvarnosti, to nemoguće.

Zbog toga u pokušaj opravdavanja ovog sadašnjeg, sigurno poslijednjeg genocida nad Bošnjacima spada i tvoje pisanje o zločinima nad Srbima u II sv. ratu a koje su, navodno, počinili Bošnjaci. Da si znao mogao si spomenuti Rezoluciju banjalučkih Bošnjaka od 12. novembra 1941. godine s kojom se od vlasti tadašnje NDH traži zaustavljanje progona Srba, Jevreja i Roma. Da si znao mogao si spomenuti i iste takve rezolucije koje su 1941. godine izdate u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru, Prijedoru, Bijeljini, Trebinju i Tuzli, Bosanskoj Dubici, Visokom... sa kojima su Bošnjaci branili bosanske Srbe, Jevreje i Rome od ustaških istrebljenja.
Znam da ti te rezolucije nisu bile poznate jer se one u srpskoj historijografiji kriju, prešućuju...

Nije me iznenadilo ni to da ti čak i genocid nad Bošnjacima, o kojem je svoj sudu i svoju presudu donijela i najveća svjetska sudska instanca, pokušavaš opravdati ubijanjem srpskih „civila“ u Kravici početkom januara 1993. god. U vezi sa tim htjeo bih ti samo predočiti jedan jedini podatak a to je:
Pred Tribunalom u Hagu, u procesu protiv Nasera Orića, pravu istinu o dešavanjima u Kravici možda je najbolje „odslikalo” svjedočenje od 14. decembra 2004. Slaviše Erića, medicinskog tehničara iz Kravice. Erić je tada na pitanje Orićevog advokata na okolnosti pod kojima je u Kravici 7. januara 1993. poginuo njegov 82-godišnji djed Njegoslav, Erić je kazao:

- Baba Kristina je izgorjela, a djed je imao jedan metak kroz usta. Djed je pucao na muslimanske vojnike a potom je, kad je municije nestalo, ubio babu Krstinu pa sebe.

Znači, kad 82-godišnji Njegoslav puca kao i svaki drugi vojnik, kad on potom ubije svoju ženu i sebe on je, prema srpskoj propagandi, ubijen od Nasera Orića!

Radenko, protiv svih neistina, podvala, laži... kojim srpska propaganda nastoji maskirati istinu o Kravici i svemu drugome istina ipak kad tad i na bilo koji način izađe na vidjelo.

Radenko, pohvalna je tvoja konstatacija da:
-NIJE BILO opravdano ubiti, žive spaliti, silovati, u koncentracione logore zatvoriti... stotine hiljada Bošnjaka i Bošnjakinja, Hrvata i Hrvatica, Srba i Srpkinja i svih ostalih naroda i narodnosti..
-NIJE BILO opravdano sprovesti genocid, urbicid, kulturocid.. nad Bošnjacima, Hrvatima, Srbima i bilo kome drugom
-NIJE BILO opravdano srušiti svih 16 banjalučkih džamija, svih 627 bosansko-hercegovačkih džamija, svih... Niti svih katoličkih i pravoslavnih bogomolja, niti bilo kojih vjerskih, istorijskih i kulturnih spomenika u Bosni i Hercegovini, ma čiji da su!
-NIJE BILO opravdano razorati, poravnati...228 bošnjačkih mezarja i na njihovom mjestu napraviti smetlišta, parkove, parkinge... niti bilo koja druga groblja ma čija da su..niti je to opravdano raditi i danas!
-NE, Feride, nije opravdano... niti ce ikada biti!

Pohvalna je, Radenko i tvoja konstatacija da su ” u ovome ratu Srbi cinili mnogo toga sto je sramno...” Belaj je u tome što ti nakon ovih konstatacija odmah dodaješ i ono ”ALI”, tj. sve to pokušavaš opravdati time što su ”i Bosnjaci isto tako cinili ono sto je za Bosnjacki zig srama”

Radenko, siguran sam u to da ti dobro znaš da je ovaj, siguran sam zadnji, genocid nad Bosnom i Bošnjacima planirani zločin. Planiran od strane srbijanskog Miloševićvog režima, od strane, SANU, Srpske pravoslavne crkve..., odnosno od strane srbijasnke države kojoj su bosanski Srbi poslužili kao trojanski konj, kao produžena ruka.
Bošnjaci nikad nisu imali nekakav takav pakleni, zločinački plan ni prema kome pa ni prema Srbima.
Dovoljno je samo pročitati samo par ovih rečenica koje je. izgovorio krvolok Ratko Mladić:

"Prema tome, mi ne možemo očistiti niti možemo imati rešeto da prosijemo samo da ostanu Srbi ili propadnu Srbi, a ostali da odu. Pa to je, to neće, ja ne znam kako će gospodin Krajišnik i gospodin Karadžić objasniti svijetu. To je, ljudi, genocid."

Ove riječi krvolok Mladić je izgovorio na ”Skupštini” tvoje ”mirne luke” u maju 1992. god. Ov ekrvolokove riječi potvrđuju koliko su sva zla učinjena Bosni i Bošnjacima bila, od strane srpske države, planirana, pripremljena...

Radenko, u jeku srpsko-crnogorsko-hrvatske agresije na Bosnu i Bošnjake, negdje u jesen 1994. god. bio sam na jednoj press konferenciji koju je držalo nekoliko stranih novinara koji su prije toga duže vrijeme boravili u Bosni. Jedan od njih je, govoreći o zločinima koje u Bosni čini srpska vojska uvijek upotrebljavao termin ”SRBIZAM”. Na pitanje jednog od prisutnih šta znači ”srbizam” on je izgovorio:
”Zločini kojima sam bio svjedok a koje je učinila srpska vojska u mnogo čemu prevezilaze sve ono što su njemački i drugi fašisti radili u II sv. ratu. Ti zločini su iznad fašizma i zbog toga se mogu označiti samo kao srbizam...”

Prema tome, Radenko, koliko i ti svi drugi nastojali, ne sa jednim nego sa milijardu ”ALI” da opravdate sva srpska zlodijela ona će do Dana sudnjega ostati zabilježena, zapamćena... kao srbizam, kao nešto što u ljudskoj rasi dosad nit je viđeno nit je zapamćeno.

Zbog toga, Radenko, tvojoj ”mirnoj luci” stvorenoj ničim drugim do SRBIZMOM sigurno, na ovaj ili onaj način, dolazi kraj. Tada će nestati i ovog sramnog, neljudskog... ”blagdanskog” 9. januara.

Dzematlija (2012-01-04 01:24:40)
Bog dz.s. ne voli one koji ruse bogomolje!

Bog dz.s. ne voli one koji su u Banja Luci srusili svih 16 bogomolja (dzamija)!

Bozja je srdzba neizbjezna!

Dzematlija (2012-01-04 00:56:48)
Radenko je kazao:

"NIJE BILO opravdano ubiti, žive spaliti, silovati, u koncentracione logore zatvoriti... stotine hiljada Bošnjaka i Bošnjakinja"

"NIJE BILO opravdano sprovesti genocid, urbicid, kulturocid.. nad Bošnjacima".

"NIJE BILO opravdano srušiti svih 16 banjalučkih džamija, svih 627 bosansko-hercegovačkih džamija".

"NIJE BILO opravdano razorati, poravnati...228 bošnjačkih mezarja i na njihovom mjestu napraviti smetlišta, parkove, parkinge".

Dalje Radenko nastavlja:

"Da, u ovome ratu su Srbi cinili mnogo toga sto je sramno, ali da, i Bosnjaci su isto tako cinili ono sto je za Bosnjacki zig srama"

O DOKAZIMA RADENKO KAZE:

"Nemoj da se sada povlacimo po faktima i dokazima", ovo gornje sto sam vam spomenuo su cinjenice da se zamislis nad njima, ako i neces, svejedno."

Vidi se da Radenka istina boli!

Bosnjaci koji su od Boga (dz.s.) izabrani da budu hrabri Bosnjaci i da prihvatu trecu objavu ultimne istine (Kur'an) dok to drugi nisu mogli niti su smjeli, moraju kazati istinu, zato jer drugi to niti mogu niti smiju!

Istina se mora reci da su to bili Srpski koncentracioni logori, ponavljam Srpski koncentracioni logori zato sto je vazno da se zna da su to bili Srpski koncentracioni logori, SRAMOTA!

Bosnjaci koji su od Boga (dz.s.) izabrani da budu hrabri Bosnjaci, moraju prvo sebe pa onda i svijetu kazati da taj pogani, genocidni soj ljudi su:

Ubijali,
Zive spaljivali,
Silovali,
U koncentracione logore trpali,
Urbicid sprovodili,
Kulturocid sprovodili,
Genocid sprovodili,

Vijek, vjekova SRAMOTA, do sudnjega dana SRAMOTA!

Zaista su Bosnjaci narod za primjer ne samo tom regionu nego i cjelom svijetu jer pored toliko nezaislivog zla i jedanest (11) genocida nad njima sprovedeno ostali su cista obraza te niti su rusili tudje crkve, niti su rusili tudja groblja, niti su imali konc logore.

Bosnjaci apsolutno nemaju nikakav razlog da ikome ikada vise vjeruju, zato jer je nad njima sprovedeno jedanest (11) genocida te ne smiju "spavati" (oni to znaju), vec se moraju dobro organizirati i u svako doba biti spremni sebe i svoje familije sacuvati od ponovnog genocida.

Dosta je bilo!

Bosnjaci, osim Bogu (dz.s.) nikome nista duzni nisu!

Radenko_S (2012-01-03 17:48:49)
@ Ferid

Postovani Feride Santic,

Prvo da vam se zahvalim na vašem vrlo odmjerenom i nadasve konciznom tekstu-zaista dostojno nosite prezime Šantić, bez obzira na to da li ste u bilo kakvom srodstvu sa vašim prezimenjakom, neponovljivim Aleksom. Vi ste sagovornik sa kojim se koplja mogu ukrstiti (nemojte me pogrešno shvatiti), ali u smislu diskusije i konstruktivnog dijaloga. Jer ja se ne želim ni sa kim nadmudrivati niti frizirati neke dogadjaje koji su iza nas, smatram da dijaloga treba da ima, kako u običnom životu, tako i na poslu, ali i u ovakvim stvarima.

Ako u mojim tekstovima preovladava opravdavanje, to mi zaista nije bila namjera, nikoga ni za šta opravdavati, a ponajmanje sebe ni svoj narod! Velikosrpska ideologija je veoma širok pojam, no ne bih se u to upuštao, nego samo bih rekao da se to Srbima uvijek nešto pripisuje, kao i Hrvatima, ali izgleda nešto im neda da to i ostvare-meni je to i drago što je tako, jer Republika Srpska i jeste nešto što Srbi imaju unutar BiH, bio bi totalni nonsens bilo kakvo pripajanje bilo kome ili bilo čemu, u smislu ostvarivanja te nekakve velikosrpske ideologije. A tokom nesrećnih 90-ih to i nije bio cilj Srba iz Bosne. (valjda se nisam opet nesvjesno pravdao..)

Tvoj tekst:

Taj fašistički, mračnjački i zločinački narod...kad je takav, nevjerovatna je stvar da kao takav uopšte i postoji na kugli zemaljskoj. I pravo je cudo da jedan takav narod ta medjunarodna zajednica toliko gotivi pa mu je progledao kroz prste i dopustio mu da si formira svoju republiku unutar BiH.ALi, nema sta, pravo si Srbe počastio, svaka ti čast! Ma nadmašili i Njemce i cijeli holokaust II svj rata. Ma daj Feride, zaboravio si izgleda taj II svjetski rat, zaboravio si sva ta zlodjela tvog naroda prema mome? U mom rodnom gradu se i dan danas ne zna koliko je to Srba poklano i bačeno u obližnje jezero od strane njihovih komsija Bosnjaka-i to je Feride vrlo mracno i vrlo zlocinacko..a Bosanska Krajina je nazalost prepuna tih i takvih primjera, ali ja necu reci da je tvoj narod fašistički, mračnjački i zločinački, ne.

Da li sad da ja krenem nabrajati šta i kako je tvoj narod odigrao neke svoje istorijske uloge u II svj ratu na našim prostorima, ili u ovom potonjem? Vjerujem da ti to znaš i bez mene, ali budi siguran, kada bi zagrebao po površini našao bi dosta toga. Ne želim sada kopati po istoriji pa da se ti i ja na kantaru važemo ko je bio bestijalniji ili zločinačkiji (ako postoji ova izvedenica), no svako onaj ko je u stanju živoga čovjeka može nabiti na ražanj i tako živoga peći ga na vatri, i još donijeti razglas da to čuju svi u krugu od nekoliko kilometara, - vjeruj mi da se taj isti narod isto tako može nazvati istim takvim epitetima kakvim si ih ti naveo. To se desilo u Kotor Varošu ovoga rata, od strane Bošnjaka. Feride, itekako morbidan zločin, a u mom rodnom kraju i ovoga rata je bilo još gorih primjera, na desetine, i nikako ne želim da se opet toga prisjećam, imena i prizora. To sam naveo da ti dam do znanja da postoje u našim istorijama, tvog i mog naroda itekako velike i crne mrlje, i da se to nikada ne treba zaboraviti.

Pominješ genocid-ono što se desilo je zaista strašno, no u istom tom geografskom području je postradalo i 3267 pripadnika drugog naroda, šta je to Feride? Raspitaj se za područje Srebrenice i Bratunca, zašto su silna srpska sela opustjela? Slušao sam direktna svjedočenja ljudi koji su preživjeli, da je Armija BiH ušla u selo Kravicu i sve što se kretalo je bilo pobijeno, na Bozic 1993 upala je jedinica N.Orica i masakrirano je 49 osoba. Šta je to Feride??? Da li čovjek laže? Gdje su njegova mala djeca, majka, otac, supruga? Da li je to čovjek umislio? Nemoj da se zavaravamo. Sada sam se uvukao u neke kontra dokaze tvojim tvrdnjama o genocidnom narodu, ali nije mi to bio cilj.



Moj navod o mirnoj luci nikako ne podrazumijeva ono što si ti naveo u svome komentu, to nikako-to je tvoja interpretacija sa kojom se ja ne slažem!

-NIJE BILO opravdano ubiti, žive spaliti, silovati, u koncentracione logore zatvoriti... stotine hiljada Bošnjaka i Bošnjakinja, Hrvata i Hrvatica, Srba i Srpkinja i svih ostalih naroda i narodnosti..
-NIJE BILO opravdano sprovesti genocid, urbicid, kulturocid.. nad Bošnjacima, Hrvatima, Srbima i bilo kome drugom
-NIJE BILO opravdano srušiti svih 16 banjalučkih džamija, svih 627 bosansko-hercegovačkih džamija, svih... Niti svih katoličkih i pravoslavnih bogomolja, niti bilo kojih vjerskih, istorijskih i kulturnih spomenika u Bosni i Hercegovini, ma čiji da su!
-NIJE BILO opravdano razorati, poravnati...228 bošnjačkih mezarja i na njihovom mjestu napraviti smetlišta, parkove, parkinge... niti bilo koja druga groblja ma čija da su..niti je to opravdano raditi i danas!
-NE, Feride, nije opravdano... niti ce ikada biti!




Da, u ovome ratu su Srbi cinili mnogo toga sto je sramno, ali da, i Bosnjaci su isto tako cinili ono sto je za Bosnjacki zig srama.
Nemoj da se sada povlacimo po faktima i dokazima, ovo gornje sto sam vam spomenuo su cinjenice da se zamislis nad njima, ako i neces, svejedno. Meni je zaista zao svih zrtava i kada sam bio nedavno u Srebrenici otisao sam u Memorijalni centar i pomolio se za sve postradale. Otisao sam tamo bez ziga srama, ali uz veliku tugu u srcu! Poslije toga sam otisao i u Kravicu, gdje je spomen sa postradale Srbe iz podrucja Podrinja - 3267 zrtava! Tu nisam dosao sa mrznjom prema Bosnjacima, niti sam ikada tvoj narod nazvao tim i takvim pogrdnim imenima-tu se razlikujemo Feride.
Dosao sam sa pijetetom i svijecom vostanicom. Ali to je Bosnjacki zig srama - da li ce se ikada Bosnjaci postidjeti za svoja zlodjela pa psihodelicnim, vjekovno genocidnim, fasistoidnim, mracnjackim Srbima pokazati kako treba postupati? Nisu to Bosnjaci ucinili ni za zlodjela prije ovoga rata, a kamoli poslije njega..evo i ovih dana negdje u Bihacu cini mi se, otkrila se masovna grobnica pa se iskopavaju kosti Srba.

Pocelo je sa mirnom lukom, pa njome i da se zavrsi. Oprosti, tvoj komentar je zaista opsezan, pa se ne mogu referirati na sve teme.
Nije mi bila namjera iznositi cinjenice, brojke, detalje, eto srece da se nikada nista od toga nije desilo, pa da se mi ovdje nadgovaramo da li je jaci Mancester Siti ili Real Madrid, ali sam neke stvari morao da spomenem jer se ne smije zaboraviti da su jos neki krvarili u ovom ratu osim Bosnjaka... I kao sto je napisano u Potocarima - da se ne zaboravi i da se nikad ne ponovi!

Moja mirna luka ce trajati, bez obzira na tu nenavist koju osjecate prema njoj. Jer, ne zaboravi, kao sto su se Bosnjaci i Hrvati borili u ratu za BiH i prolili svoju krv, i za Republiku Srpsku je proliveno i mnogo srpske krvi..a ono sto je krvlju stvoreno to lako ne iscezava. Zato ce trajati i nasa Bosna i Hercegovina, ali i moja Republika Srpska. No pitanje je kako ce se sve izdesavati sa Federacijom BiH, jer i sam znas da su Hrvati sve nezadovoljniji svojim polozajem u FBiH.. Kako god..no neka bi Bog dao da rane zarastaju, da pamtimo i ne zaboravljamo..a onaj ko nadje snage da oprosti, eh blago njemu... i kako Balas rece- samo da rata ne bude!

Moja djeca ce se igrati sa bosnjackom djecom i sa hrvatskom djecom, u mojoj mirnoj luci, ili nasoj zajednickoj luci BiH. Uostalom, tako sam se i ja igrao i to mi je pomoglo i da ostanem normalan kroz sve Scile i Haribde 90-ih. I taj osjecaj zajednickog odrastanja ne bih mijenjao ni za sta na svijetu.

Feride, srdacan pozdrav!

Radenko Šolaja

bosanacc (2012-01-03 14:11:35)
Dragi Huseine,tebi čovjek baš mora crtati,šta misliš da ću ti ja sve detalje reći tu na internetu,to bi zaista bilo smiješno,koristi kefalo i od činjenica koje znaš dođi do zaključka.Apsurdna do bola je tvoja pretpostavka da ja optužujem B ošnjake da sam zbog njih bio u logoru,činjenicu da su me tamo držali četnici nažalost dobro znam,ne dao Bog nikome,ali četnici,a ne Srbi.Ovo nije šuplja i reći ću ti da su me u junu 92.četnici htjeli klati,ali me Srbin iz moje čaršije spasio,sad prokontaj.A ovaj naš pakšu me izdao,taman kada sam trebao izvući živu glavu iz sranja.
huso75000 (2012-01-03 11:55:58)
bosanac s
ja tebi kazem da je kod tebe neka inverzna bolest kao kod nasih komsija vidi tekst koji pises
..."reći ću ti da to što sam završio u logoru mogu zahvaliti jednom ˝merhametli˝Bošnji koji je radi svoje guze izdao još dvojicu pored mene.Da li ću opet u logor, ne vjerujem,možda ako me opet neki Bošnjo ne izda...."
dakle tebe komsije srbi nisu strpale u logor zato sto si bosnjo nego zato sto te izdao neki bosnjo rekavsi da si ti Bosnjo...jeftino srbocetnicki nema sta...

bosanacc (2012-01-03 11:21:35)
Husein beže Tuzlak,jel´Tuzlak,ono 75000 me asocira na Tuzlu,kada čitam neki tekst ja i razmišljam o njemu,jes´da su dvije radnje istovremeno,malo je komplikovano,ali se vremenom uvježba pa bih te najljubaznije molio da moj prijašnji tekst pročitaš još jednom.Nisam znao da Tuzla pored Alispahića ima još jednog vrsnog intelektualca i Imamović u vama ima zaista kvalitetnu opoziciju.Što se tiče tvoga odgovora i nekih navoda u njemu reći ću ti da to što sam završio u logoru mogu zahvaliti jednom ˝merhametli˝Bošnji koji je radi svoje guze izdao još dvojicu pored mene.Da li ću opet u logor, ne vjerujem,možda ako me opet neki Bošnjo ne izda.Ne želim rat,dosta mi ga je za sto života,a ako ga bude,valjda neće,onda će svaka ptica svome jatu kao od 92-95,nažalost je tako,jer se ovdje sve ravna po vjeri,a ne po ljudskim kvalitetima,dakle bio on zeleni ili crveni svi u jedan stroj i znaš li zbog čega će me duša boliti.....što ću morati stojati u istom stroju sa ljudima koje u miru ne bih ni pozdravio.Zaista imam premalo vremena da ga rasipam na beskonačne diskusije i zato kada mislim da se treba javiti,javiću se....do tada......
huso75000 (2012-01-03 08:06:47)
bosanac s
Dzaba si bio u omarskoj ,bices opet, odose ti ta tvoja kola u zivicu ,ako ne vjerujes procitaj ovo sto pises...
".Ja ne mrzim Srbe,Hrvate,Bošnjake-vjernike,ali ne volim četnike,ustaše,fund. i sve sličnog mentalnog sklopa."

pusta motkesino

Ferid (2012-01-03 08:06:10)
Radenko

Zaista je rijetko da neko od Srba koji posjećuju sajt bosnjaci.net ovdje ostavi i neki ljudski, pristojan... komentar. Tvojim komentarima na text F. Alispahića ”Smrt Radovana Karadžića” ti si nastojao ”udahnuti” duh pristojnosti ali oni, u svojoj suštini, u sebi nose nastojanje opravdavanja velikosrpske ideologije, odnosno opravdavanja svega onoga što je u ime velikosrpstva učinjeno ne samo Bosni i Bošnjacima nego i svima ostalim na Balkanu.

Uzet ću nekoliko citata iz jednog tvojeg komentara. Ti pišeš:

”...Republika Srpska i jeste jedna mirna zona, jedna mirna luka, u kojoj se ja sa svojom porodicom osjećam sigurno, dok van nje, sve češće sam počašćen raznim epitetima i ’lijepim’ nadimcima...”

Navodom kako je ”republika srpska” ”mirna i sigurna luka” ti ustvari kažeš:
-Bilo je opravdano ubiti, žive spaliti, silovati, u koncentracione logore zatvoriti... stotine hiljada Bošnjaka i Bošnjakinja...
-Bilo je opravdano sprovesti genocid, urbicid, kulturocid.. nad Bošnjacima.
-Bilo je opravdano srušiti svih 16 banjalučkih džamija, svih 627 bosansko-hercegovačkih džamija, svih...
-Bilo je opravdano razorati, poravnati...228 bošnjačkih mezarja i na njihovom mjestu napraviti smetlišta, parkove, parkinge...
-Bilo je opravdano...

Radenko, kad bi Bošnjaci u Sandžaku primjenili isti ”recept” koji su primjenili Srbi u Bosni i Hercegovini i kad bi ubili, žive spalili, silovali, protjerali, u logore strpali... Srbe i Crnogorce u Sandžaku, odnosno kad bi izveli genocid, urbicid, kulturocid... nad tamošnjim Srbima i Crnogorcima, pa tako stvorili Republiku Bošnjačku da li bi ta ”republika” bila ”jedna mirna zona, jedna mirna luka, u kojoj se (neko) sa svojom porodicom osjeća sigurno”?

Radenko, svako normalan, svako kome um nije zamračen profašističkom velikosrpskom ideologijom i propagandom ima samo jedan jedini odgovor na ovo pitanje i on glasi:
Stvoriti nekakvu ”republiku” na gore pomenuti način znači da narod koji tako nešto uradi spada u kategoriju fašističkih, mračnjačkih, zločinačkih... naroda. Takva, genocidom i drugim najmorbidnijim zločinima stvorena ”republika” nikad, nikome normalnom, ne može biti ni mirna, ni sigurna ”luka”, odnosno nešto tako kad tad mora nestati, mora biti uništeno pa će to sigurno doživjeti i tvoja ”mirna i sigurna luka”.

Ti dalje pišeš da si ”sve češće počašćen raznim epitetima i ’lijepim’ nadimcima...”
Ako možeš pokušaj da ramišljaš malo o slijedećem primjeru:

Njemački književnik Hans Wojler napuštio je 1939. god. Hitlerovu fašističku Njemačku i preselio se u Dansku. 1959. god. on piše svojem prijatelju, uredniku jedne velike njemačke novine, kako u mjestu gdje on živi danska djeca kažu njegovoj šćerci da neće sa njom da se igraju jer je ona Njemica a Njemci su toliko zla učinili...
”Svjesno i ja i moja porodica nosimo žig srama koji je naš njemački narod zaradio...” piše u pomenutom pismu Hans Wojler.

To što si ti ”sve češće počašćen raznim epitetima i ’lijepim’ nadimcima...” upravo je odraz srpskog žiga srama kojeg će mo ”svi nositi dok se vrijeme mjeri” kako to, neki dan, reče glumac Goran Kostić koji je također Srbin (http://www.bportal.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=3339:goran-kosti-glumac-u-filmu-angeline-jolie-ne-optuujte-nas-ve-one-koji-su-u-bosni-inili-zloine-u-nae-ime&catid=52:kolumne&Itemid=70)

Ti se obraćaš F. Alispahiću sa zamijerkom:

”...Vama kao muslimanu, Bošnjaku od tih vremena, kao da taj Dejton nije ništa donio...”

Radenko, često se može čuti da je dejtonski mir ništa drugo do luđačka košulja nabačena na tijelo Bosne i Hercegovine. Dejtonski mir je, u stvari, strahotna podvala jer se sa njim nagrađuju niko drugi do oni koji su sproveli genocid, urbicid, kulturocid nad Bosnom i Bošnjacima.
Uzmimo ponnovo jedno istorijsko poređenje:
Kad je II svjetski rat završen, tadašnja „međunarodna zajednica“ nije zauzela stav u smislu: Hitler i njegove fašističke armade jesu počinile genocid ali to što su osvojili, što su zauzeli neka i dalje ostane u njihovom posjedu, neka tamo i dalje imaju svoju vojsku, policiju...?
U Bosni i Hercegovini velikosrpske, slobodno se može reći fašističke falange su zauzele polovinu države Bosne i Hercegovine i na tom prostoru, nakon zločina genocida, masovnih ubijanja, logora, silovanja, spaljivanja, protjerivanja... i Bošnjaka i Hrvata proglasile svoju „republiku“. Najveća svjetska pravna istanca, Međunarodni sud pravde u Den Hagu presudio je da je izvršen genocid nad Bošnjacima a onda je tzv. međunarodna zajednica kroz dejtonski morovni sporazum „kazala“: Jeste bio genocid, jesu Srbi učinili nepojmljive zločine na prostoru Bosne i Hercegovine , ali neka taj prostor ostane u posjedu onih koji su sve to i učinili. Može li tako nešto opstati i biti prihvaćeno od bilo koga normalnog?

Radenko, evo silan vakat utroših na ovo pisanje pa ovdje moram prekinuti.
Završit ću sa jednim detaljom, sa nečim što sam sam doživio. Naime, kad sam se naskon sedam godina prvi put vratio u svoje mjesto susreo sam jednog od Srba, mojeg školskog druga, danas inžinjera... Pitao me je kad ću se vratiti za stalno? Kad se vi Srbi budete stidjeli svega ovoga štoste uradili, odgovorio sam mu.
”Onda se nećeš nikad vratiti” – uzvratio mi je
”Zašto” – upitah ga
”Paaaa, kad smo se mi Srbi, bilo kad, zbog nečega stidjeli”? upita on mene i time mi sve objasni.

Radenko, samo onda kad se Srbi kao narod, javno, istinski... budu stidjeli svega onoga što su uradili Bošnjacima, odnosno svega onoga što rade na Balkanu više od dva vijeka, samo tada se može prihvatiti da su Srbi postali normalan narod.
A da li će to nekad neko doživjeti najbolje je objasnio moj, gore citirani, školski drug.

Ferid Ferko Šantić

bosanacc (2012-01-03 06:07:37)
Dragi Bošnjaci,ateisti i vjernici,redoslijed je po abecedi i svi ostali koji pratite ovu stranicu
Ovoliku količinu netolerancije zaista nisam očekivao od ljudi koji se deklarišu kao vjernici,uzgred tolerancija je prihvatati i uvažavati različitosti i uvjerenja,takođe znači ne nametati svoja uvjerenja drugome.Iako nemam baš previše vremena,a iskreno ni živaca da ih trošim na ovakve komentare morao sam reagovati,jer ako šutiš kao da im odobravaš,što mi ne pada na pamet.U jednom komentaru sam napisao da sam bio u Omarskoj i da sam RVI pa bi ja po vašoj nakaradnoj logici trebao mrziti,kategorično NE,jer se držim one˝Život je melodija suza i svirala jauka,ne daj da te bol učini zlim,boljeće te još više˝.Ja ne mrzim Srbe,Hrvate,Bošnjake-vjernike,ali ne volim četnike,ustaše,fund. i sve sličnog mentalnog sklopa.Grozim se razmišljanja takvih spodoba i sa njima nikad mira na ovim nesretnim prostorima.Ako eventualno neko ove moje riječi proglasi izdajom,a ne vidim zašto,al´ ima nas svakakvih,samo ću reći,da drukčije mislim izdao bih zdrav razum i logiku.Ako i kažu,to će reći bukači koji su se katapultirali van Bosne kada je zagustilo,a previše sam propatio da bih dopustio,pogotovo njima,da mi govore šta i kako da radim.Dobronamjeran savjet prihvatam,ali ideje koje su van pameti ne želim do kraja ni saslušati.Jedan od mudraca sa ove stranice je pomenuo bošnjački voz i ono˝ko je kupio kartu neka se vozi,ko nije neka visi i otpadne˝.Poručio bih mudracima da sam kartu dobio u brigadi,nije baš gratis i baš mi je žao što ne idemo istim vozom,moj voz ide malo lijevo,a vaš skroz desno...to all...be highirly,no sikirly

almir82 (2012-01-02 22:06:53)
Sto se tice te tvoje istine o guslama radenko tu si kao i na mnogim stvarima omanuo, zbog tih gusli i mnogih lazi su vekovima cetnici trovali svoj um i povremeno vrsili masakre nad drugim narodima a pogotovu bosnjacima.
Nije mi jasno kako mozes traziti postovanje od strane bosnjaka kad nisi iskren. A da bi se druzio sa muslimanom bosnjakom moras biti iskren bez podmuklo bolesnih planova tj moras reci bosnjacima dali podrzavas cetnike ili ne? dali prihvatas cinjenicu da su srbi cetnici ucinili genocid nad bosnjacima, to je cinjenica i prihvatio je ili ne isto ti se vata ali zbog postovanja koje trazis kao komentator trebas odgovoriti? Dali prihvatas cinjenicu da je krajina sastavni deo BiH i da drugacije niko ne prihvata, jer je to istina? Dali postujes muslimane njihovu vjeru kao i nacionalni identitet svih bosnjaka?
Mnogi kao ti nemaju vise prilike na Kosovu ovako pricati, mnogi su ziveli na citavom Kosovu, sad ih je ostalo jos par hiljada u severnoj km i balvan naseljima pitas li se zasto, zato sto nisu bili iskreni, uvijek su bezali od istine i hvatali se za lazi dobrice cosica, pitas li se zasto su crnogorci pobijegli od srbije, zato sto srbi nisu bili iskreni ni prema njima iako su crnogorci iste vjere kao i srbi, zaboravio sam i hrvatsku isto tako mnogo ih zivjelo pa je preko 200 000 njih izbjeglo ali zasto jer nisu hteli da prihvate istinu i stvarnost.

E to bi se mozda i u BiH desilo da nije bilo dejtonskog sporazuma kao zadnje uze koje je spasilo cetnike. U svakom slucaju uvek su srbi prvi inicirali da do toga dodze iako mnogi to poricu pa zato sto poricu, ostale nacije beze od njih.
Iskrenost i istina su nasa vrlina i dokle god je tako muslimani bosnjaci ce uvek biti tu, niko ih nece moci pobijediti.
Islam je jedina istinita vjera i bosnjaci vecina njih se drze Islama. A Uzviseni Allah nam naredzuje u Kuranu da stitimo nashe porodice, domove, zemlje. Tako da su bosnjaci stitili svoje porodice, domove, zemlje vijekovima od ljudi kojima je ispran mozak lazima pa su postali poput zivotinja (klali, ubijali, palili itd.) i normalno je da su takvi ljudi izgubili povjerenje kod muslimana bosnjaka kojeg nikad vise nece povratiti.
A ti se zapitaj sta su dobili takvi ljudi poput zivotinja, BiH postoji, bosnjaka je sve vishe i vishe, Islam se siri kao nikad prije, porusene dzamije su ponovo izgradzene i jos vece, islamske institucije su mnogo ojacane, osnovane su jos gomila bosnjackih kulturnih institucija kao i bosnjacka akademija nauka i umetnosti.
Istina i stvarnost pokazuju da nisu nista uspeli sem sto su sebe doveli do nivoa da ih citav svijet osudzuje i da ce biti svakako kaznjeni od Gospodara svih svijetova najzescom kaznom, a to sto je ostalo jos cetnika poput dodika, oni su kao u lancima, znaju da nemogu sa srbijom a moraju da zive u sastavu BiH tako da dodik moze samo da laje ko izgubljeni pas kome ce doci kraj svakako.
Radenko objasni nam jesi li ti bosnjak pravoslavne vjeroispovesti ili bosanski pravoslavac ili bosanski srbin ako kazes da si bosnjak i to nam iskreno dokazes onda mozemo imati tolerancije prema tebi.

Radenko_S (2012-01-02 20:46:30)
@ Dzematlija...

Bilo bi interesantno i sa tvojim nikom se poigrati, mada svi se nesto krijete iza nikova.. Ja sam stavio svoje licno ime, ali je interesantno da se vi, koji me na taj nacin ponizavate, niste udostojili nazvati vasim licnim imenima, nego se krijete iza nikova.Poucite se od Mese Delica! Ili se plasite da bi se i sa vasim imenima neko mogao poigrati, a?

Ali, nemas frke, nisam ja takav, zovi se kako god hoces.

Procitao sam tvoje postove, let it be so.. neka tu i ostane, da se ne ganjamo od Mahova do Grahova.

Nasmijao sam se na onaj o gospodji Albanki..potpuno si u pravu sto se nje tice..ali bilo bi interesantno procitati i njen reply!

Pozdrav iz krajiske ljepotice,

R

Radenko

Dzematlija (2012-01-02 13:52:02)
Jadenko,

Siti smo mi mladih Mladica odnosno starih Milosa i ostalih Olosa koji su pocinjeli jedanaest (11) genocida nad Bosnjacima, za koje i dan danas ne osjecaju griznju savjesti za pocinjeni genocid nad Bosnjacima, SRAMOTA!

Dzematlija (2012-01-02 09:56:11)
— Radenko_S (2012-01-01 19:39:30)

Eh, Jadenko, pardon Radenko, bas si za zaljenje, i neka te zale!

Eto, dodje i dvadeset i prvi (21) vijek a ti bas kao i oni stetni ili bolje receno genocidni soj ljudi i dalje nazivas Bosnjake, Turcima!

Bosnjacka nacija ne prestaje biti nacija u pravom smislu te rjeci samo zato sto neki Jadenko, pardon Radenko ili neko drugi od tog stetnog ili bolje receno genocidnog soja ljudi nazivaju Bosnjake turcima ili muslimanima sa malo (m) ili sa veliko (M).

To su zaista vjekovni, teski psiholoski problemi stetnog i genocidnog soja ljudi te umjesto da jednom svate tu cinjenicu o Bosnjackom narodu ili naciji, oni sprovode genocide nad njima (Bosnjacima).

Zaista cudan i genocidan soj ljudi!

No eto i to je Bozja dz.s. sudbina!

Bog dz.s. ne ukazuje na pravi put teskim grijesnicima, stetnom i genocidnom soju ljudi, vec ih ostavi u zabludi (psiholoskim problemima) ovog i kazni buduceg svijeta.

huso75000 (2012-01-02 06:52:30)
radenko s
vidis radenko kako i dalje siris lazi srpske lazi genocidne politike vidi citat svoj
"zemljotres i srbotres :)), interesantno poredjenje, i neka bude tako da Banjaluka uvijek bude to sto jeste, a epohe i vremena, kao sto i vidimo, uvijek se mijenjaju, u korist ovih ili onih. Kako bi to bilo sa Sarajevom..koliko je ono tamo bilo Srba i gdje su sada..i posto Sarajevo nije imalo potresa (gluho bilo,i ne bilo ga nikad), kao bi onda glasila ta ista izvedenica za vecinski narod u Sa???"
Znas li ti koje su opstine cinile Sarajevo ^prije rata ILIJAS PALE LUKAVICA ILIDDZA? VOGOSCA LUKAVICA HRASNICA..... i sta je CC tj crbcko capajebo.iz vogosce su poslije paljevine svojih kuca a onih koje nisu zapalili srbi minirali otisli jadni srbi 1996 na otetu i genocidom ociscenu zemlju.sada kada je sarajevo predratno podijeljeno tj oteto sve ono sto vrijedi kao zivotni prostor i to se zovz cc tj istocno sarajevo onad je idiotski se pitati gdje su srbi iz predratnog sarajeva.Sada su u sarajevu u neotetom dijelu prognanici iz svih dijelova bosne protjeranih od srba i hrvata a dio teritorija koje su otete ispada da nemaju niti jednog srbina a u stvari srbi su se dislocirali samo na kvalitetnije otetu zemlju i kukaju kako ih nema tj neko ih protjerao a ustvari oni koji to lazu i sami vjeruju u to kako bi u to vjerovao njihov narod ti radenko pricaj pricu jugokomunistickoj djeci od balija mojima se vise ne prodaje takva prica.Ta budala sto pravi u bL srbima cevape neka se ubije ako nema ponosa i ako je kukavica....
Skloni se sajta sa svojim tezama znamo to vec odavno vas su tjerali pa ste vi pucali iz artiljerije po onima sto su vas istjerali jadna majko price....

Dzematlija (2012-01-02 00:19:03)
Jedino lud se covjek nebi slozio sa izjavom od Ibrahima Cikica da „Oteto je, za vijek vjekova, prokleto"!

Mi Bosnjaci zaista nismo izabrali da budemo Bosnjaci nego smo izabrani da budemo Bosnjaci, koji ce posvjedociti istinitost zadnje objave, Kur'ana.

Znaci Bosnjaci su izabrali posvjedociti istinitost zadnje objave dok drugi to nisu mogli niti su smjeli.

Necu te vise gnjaviti o Bosnjackoj moci i smjelosti.

Bozja dz.s. je to sudbina bila s'kojom se radujemo, toliko o Bosnaskome loncu.

Sto se tice tvog porodicnog stabla ti znas bolje.

Mi smo ovdje spomenuli cetnike kao jedan stetan i genocidni soj ljudi a ne kao pokret i kada je on nastao.

Ti znas da taj stetan i genocidni soj ljudi je iste genocide sprovodio nad Bosnjacima, prije a i poslije imenovanja pokreta "cetnici".

Isti stetni i genocidni soj ljudi, samo razlicita imena ili nazivi.

Njihovo preimenovanje prije i poslije "cetnika" zaista i nije vazno, jer oni koji su stetni i genocidni ljudi i imaju stetnu i genocidnu historiju nista ih ne pravi boljima zato jer mjenjaju ime ili pak imena pokreta.

No opet da ne ispane da opet hvalim Bosnjake, ali zaista su vjekovima hrabro odoljevali (bez ikakvog dvoumljenja) ovim stetnim i genocidnim ljudima "cetnicima" ili kako su se oni kada nazivali, to i nije vazno.

Zao nam je da i ne znate da su stetni i genocidni ljudi "cetnici" ili kako se kad nazivaju, prokleti ljudi!

Jedno je sigurno da mi Bosnjaci u to vjerujemo da oni (genocidni ljudi) jesu prokleti ovog i onog svijeta, zaista u to vjerujemo!

Sto se tice toga klasiranja, moram te ispraviti i kazati da nije istina da Bosnjak moze biti Turcin ili obratno!

I na kraju u komunikaciji sa gospodjom -nasa koristis "Draga" (sto je ocigleno da ti nije bas tako draga), te se bojim da si je razljutio a znas ona je Albanka te nece ti se svidjeti ako se ona povrati.

Radenko_S (2012-01-01 20:07:38)
@ Mehmed Mesa Delic

Zdravo Mehmede,

Pozdrav i tebi i postovanje.

Da, mislio sam na Mujine cevape, u smislu jedne ugostiteljske radnje koja vec toliko godina nosi jedan banjalucki brend, i BL daje poseban identitet.

Potpuno si u pravu kada kazes da je .

A o dusi BL, ako je tako, meni je iskreno zao, no buduci da sam i ja jedan od tih koji je dosao u BL tek juce (maltene 17 godina vec)jedino vam mogu reci da je moj dolazak iz mog rodnog grada bio iz jednostavnog razloga da se spasi ziva glava! I vice versa, jedni su otisli ovamo-drugi onamo, eto banjalucanin si, jasno ti je sve. Nadam se samo da si imao vise srece nego ja, i vise vremena nego ja, i bolje mogucnosti da odes nego sto sam to imao ja tih nesrecnih godina.

Slazem se sa akademikom FIlipovicem, malogradjanstine je uvijek bilo i bice, i nazalost tog poseljacavanja urbanih sredina je uvijek bilo i bice kad god su ovako velika demografska kretanja u pitanju. I to sto se sa BL desilo, nimalo drugacije nije bilo i u nekim drugim gradovima.. Npr, Sanski Most je dozivjeo ogromnu expanziju tih poslijeratnih godina, cijela brda i polja su naseljavana i kuce su nicale kao pecurke poslije kise..kao i u BL ovamo... I sta reci? Da li je to pogresno ili nije, ne znam, ali i ti dobro znas da drugacije nije moglo, BL je primila ogroman broj ljudi tako da su sva ruralna podrucja oko BL izgradjena gdje god je bilo zemlje, a i dan danas se zemlja prodaje i kuce grade, i to po itekako masnoj cijeni, 2/3 puta vecoj nego igdje u Federaciji. No, tako je to kad je lokacija atraktivna.

Meni je drago da se tradicija ocuvala, tako i treba da bude, bez svinjetine.

Ta kuca kod Ekonomskog..mislim da ce to sve doci na svoje..ali evo uzmi i Kastel-pa zar i to nije ruglo grada??? I nisu to jedini primjeri, slazem se. No, uzmi i nas glavni grad Sarajevo (nadam se da ja kao Srbin smijem reci da mi je Sarajevo glavni grad), u kojemu takodje ima tih i takvih primjera za srpske kuce i srpske povratnike... Moja je zelja da se to sve rijesi u korist vlasnika i da ljudi slobodno treba da raspolazu sa svojom imovinom, ali, dragi moj Mesa, mene tu niko nista ne pita...

Zemljotres i srbotres :)), interesantno poredjenje, i neka bude tako da Banjaluka uvijek bude to sto jeste, a epohe i vremena, kao sto i vidimo, uvijek se mijenjaju, u korist ovih ili onih. Kako bi to bilo sa Sarajevom..koliko je ono tamo bilo Srba i gdje su sada..i posto Sarajevo nije imalo potresa (gluho bilo,i ne bilo ga nikad), kao bi onda glasila ta ista izvedenica za vecinski narod u Sa???

I ja sam optimista, i neka bi bas bilo tako kako si napisao: neka dodju mladja pokoljenja, samo neka ne budu kao djeca od gospodje pod nikom /Nasa/, koja ih vaspitava onako kako je napisala jer takva djeca nikome, sebi ponajmanje, ne mogu dobra donijeti. Dakle, na mladjima svijet ostaje, neka bi Bog dao da svi oni dodju na ono sto je njihovo, il po babi il po stricu!

Od Boga ti zdravlje,

Radenko

Radenko_S (2012-01-01 19:39:30)
@ Dzematlija

Da, slazem se sa tobom i sa I.Cikicem, to je tako uvijek bilo i bice. A blago onome ko se u ovom nasem Bosanskom loncu koji kuva i vri vec toliko vijekova, i svako malo neko nekome zapapri kasu, nije ogrijesio o tu narodnu mudrost.

Da, svi Srbi nisu cetnici, ne bih da tupim o tome previse al et, npr u mojoj porodici nikada nije bilo cetnika, niti ce biti (ipak se radi o vremenski kratkom periodu postanka tog pokreta, pa se moze pratiti hronologija ili kroz porodicno stablo).

Tako da kada me poistovjetis sa cetnicima samo zbog moje nacionalne pripadnosti, onda dolazimo do onih ex yu stereotipa o cetnicima i ustasama, bad guys koji su uvijek bili jedni odavde a drugi odande. No dobro.Kao sto si i rekao, nije to vazno.

Da li su, i ko je vjekovno proklet ne znam ko to odredjuje ovdje dole, za gore mi je poznato. No, recimo ovako: cetnici su bili svi iz reda srpskog naroda, oni su nanosili zla i svome narodu, a kamoli tudjima, a u to vrijeme je bilo Srba koji nisu bili cetnici, bili npr komunisti, pa se ne moze sve staviti u 1 kos.

To govorim za onoga rata, a za ovoga, pa u ovome ratu nije bilo Srba cetnika u smislu u kojem je i osnovan cetnicki pokret. Druga je stvar sto su se razni bjelosvjetski probisvjeti izdavali za takve, pa smo se onda opet klasirali ovako: svi Srbi===> cetnici, svi Hrvati ====> ustase, i svi muslimani ====> Turci ili balije, sto meni nikada preko usta nije preslo, jer jednostavno nije istina.

I neka uvijek i ostane tako kako si i napisao:

[[Zaista „Oteto je, za vijek vjekova, prokleto.“ (Ibrahim Cikic)]]

Pozdrav,

R

Radenko_S (2012-01-01 19:23:43)
@ djerzele...

ne zasluzujes da ti komentarisem.., ne mogu brate, napisao si toliko toga da mi treba ura i po da ti odgovorim, a bas toliko da ti poklonim, puno je burazeru! ali hvala ti na pisanju, procitao sam tvoj post.

ziv, zdrav i uzbrdo brz :)

Radenko_S (2012-01-01 19:19:08)
@— nasa (2011-12-25 18:22:36)

Hajde da krenemo redom...

'Nasa'

Da, vidim ja da mi mjesto nije ovdje, ja se ovdje i osjećam kao Alisa u zemlji čuda :). Nadam se da me nećete toliko iznapadati i izvrijedjati pa da i odem, sa čime ovaj sajt ama baš ništa nebi izgubio, niti je šta dobio mojim dolaskom. Možda jesu dobili neki od vas, da mogu svoje frustracije i ružan vokabular da pokažu u odnosu na mene..kao ovaj dole što me je zvao jadenko. Nije loše s vremena na vrijeme malo se izduvati, lakše se spava, samo eto, nadam se da nećete prekardašiti sa tim vrijedjanjem i napadanjem, jer nedavno mi jedna prijateljica, muslimanka, vjernica, reče, da musliman nebi trebao da govori ružne riječi, da vrijedja, omalovažava i napada drugoga... I da tako stoji u Kur'anu.. Pa gospodo moja draga, dajte se malo ugledajte na tu Svetu knjigu! I ja se trudim, pa dajte malo i vi!

Draga Nasa, to sto tebe ne interesuje ono što ja imam da kažem je tvoj stav - ja ti i ne tražim da pročitaš moje riječi. A kome je do guslanja neka gusla-Fikret, Tihić i Izetbegović su vaša ekipa, nemam ja ništa sa njima. Ali jedno ti moram reć-tim komentarom si me fakat nasmijala :). Kad već spominješ gusle - ma poseban je to instrument - nije ti on za pjesme današnje, no za pjesme nekadašnje, kada se pjevalo o istini. U današnjim pjesmama je sve manje istine, pa tako se i ne mogu pjevati na guslama. S vama ili protiv vas? Tvrda besjeda, draga gospodjo. U tim tvojim skupovima nema presjeka za mene hehe, jer budimo realni, kada su Srbi bili sa muslimanima, ono jaranski? A i obratno, kada su muslimani bili sa Srbima? Ono jaranski..ih eto sreće da jesmo ikad!

Neka bi Bog dao da ti to srce u grudima jos dugo kuca, a bilo bi lijepo kad bi svoju djecu ucila necemu lijepome a ne mrznji. Hvala ti na besi, ali vidis, tu se bas i razlikujemo. Ja moju djecu od malena ucim da sve ljude postuju i da vole. I tako se moja djeca igraju i dan danas sa djecom nasih kucnih prijatelja Bosnjaka - i tako ce biti dok je mene. I znace se kad je Azrin rodjendan da joj cestitamo, i znace se kad je MIrnesov rodjendan da i njemu cestitamo! Tu se razlikuemo draga gospodjo i uopste ti ne zavidim-ti radi kako su tebe ucili, a ja cu onako kako su mene ucili.

Od Boga ti zdravlje!

Muamer (2011-12-26 18:07:55)
ANTIRADENKO, pa da, evo grupa na facebook u koju sam uletio i ja

http://www.facebook.com/groups/gradjanskiustav/

BUJRUM I NAPRIJED KOME JE STALO DO BOSNE.

AntiRadenko (2011-12-26 09:49:27)
POtpisite peticiju za povratak Ustava RBiH na http://www.republikabih.net/?i=15
MalcolmX (2011-12-26 08:24:04)
Već sam jednom napisao, ali izgleda da treba ponovno reći. Srbi u svom mentalnom sklopu ne mogu normalno funkcionirati, ako na neki način nisu «ugroženi». Za to ih na svim vansrpskim portalima ima najviše, jer trebaju biti u «opasnosti». To je neminovno u njihovoj prosudbi, a to je jednom pokušao objasniti zloglasni Jovan Rašković, ideolog «balvan revolucije», koji je bio psihijatar (zar i on?). Nemam vremena za elaboriranje, samo mogu reći da je on naveo izvjesni «rektalni sindrom», koji bi se mogao povezati s mazohizmom.U praksi to izgleda ovako na jednom primjeru: Na najposjećenijem hrvatskom portalu Indeks većina logiranih su Srbi. Kad neki Hrvat «prolupa» i počne ih vrijeđati, to je za njih «Bingo». Prema tome najbolja obrana od ovih verbalnih gadosti, jeste ignoriranje, i to ih jedino može otjerati.
Što je jači afektivni izliv to njih više zadovoljava.

Mehmed Meša Deliæ (2011-12-26 00:53:59)
Za Radenka
Pozdrav i poštovanje Radenko.
Razlog mog javljanja je što napisaste da se Mujo vratio u Banja Luku?? Možda si mislio na njegove ćevape, jer oni su se zaista vratili u Banja Luku.
"Mujina ćevapčinca" u Banja Luci puno je starija od mnogih Srba koji su došli u grad. Mnogi su došli u grad i ubili mu dušu. I sam sam iz tog grada i znam šta pišem. Jednom je prilikom akademik Filipović napisao: "Nije problem kad seljak dođe u grad, ali je problem kad sela dođu u gradove". A to je Banja Luka doživjela, od "Krajiške ljepotice" napraviše zidanu urbanu sredinu.
Mujo odavno više nije živ, ali njegova pokoljenja su nastavila tradiciju i tako sačuvali "Banjalučki ćevap" da u njemu ne bude krmetine. A koliko Srbi i vlast u Banja Luci žele povratak Muji, Hasi, Husi i drugim muslimanima prošetaj do Ekonomskog fakulteta i pogledaj onu kuću u granju i korovu, kuću bez krova, jer nesmije biti dovršena odnosno vlasniku na sve moguće načine ometaju da bude završena i useljena. Dio zemljište bez naknade oduzeto je za parking i uređeno da dobro izgleda kada je Dodik dolazio i svečano otvorio renovirani fakultet.
Kuća je i bruka i sramota za grad i za Srbe komšije, ali i simbol koliko su poželjni starosjedioci Banja Luke da dođu u svoje i na svoje.
I ovo ću napisati, jer sam optimista. Banja Luka je posle zenljotresa ostala Banja Luka, ali će i posle SRBOTRESA, ako Bog da biti i ostati Banja Luka!Ipak će mlađa pokoljenja doći da uzmu svoju djedovinu ili očevinu.
Uz pozdrav Meša

Dzematlija (2011-12-25 18:56:31)
— Radenko_S (2011-12-25 16:31:02)

„Oteto je, za vijek vjekova, prokleto.“ (Ibrahim Cikic)

Valjda se i u tome slazemo!

To da svi Srbi nisu cetnici to vjekovima slusamo ponajvise upravo od cetnika, no to vise i nije vazno.

Cetnici su vjekovni prokleti te je nama to najvaznije znati a takodjer vazno znati da su svi oni srbi.

Valjda se i u tome slazemo.

Zaista „Oteto je, za vijek vjekova, prokleto.“ (Ibrahim Cikic)

djerzelezalija (2011-12-25 18:37:48)
”Mi (Srbi) lažemo da bi varali sami sebe, da tješimo druge, mi lažemo za oprost. Mi lažemo da bi se borili protiv straha, lažemo da ohrabrujemo druge, lažemo da bi skrivali svoj i nečiji drugi jad. Laganje je oblik našeg patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Mi lažemo na kreativan, maštovit i inventivan način...“ - tako je zapisao otac srpske nacije, zločinac Dobrica Ćosić.

Dugo sam se dvoumio da li ovaj jadni jadenko zasluzuje da mu se odgovori pa sam eto odlucio teska srca da utrosim ovo dragocijeno vrijeme da odgovorim na njegove perfidne baljezgarije koje ga bacaju u behut i daju mu laznu nadu....
Sevap je jel, "covjeku" jadenku pomoci da se otrijezni od pijanstva pavlove "rakijetine" ciji se zadah smrti i dan danas osjeca sirom Bosne ponosne...
Razmisljah jos i to da li da primijenim neki prihvatljiviji i civiliziraniji vokabular ali citajuci jadenkove "ugladjene perfidarije" odlucih se na ovaj tip odgovora koji ce on kao i svi njegovi istomisljenici najbolje razumjeti...........

Ih sto me ovaj "prefrigani naivac " coravi radenko nasmija , pa jos ne mogu da se zaustavim , hahahahhaahhaahhahahahahahaaa
Cuj ti njega on bio Bosanac, hmmmm, i preko noci postade kandidat za traktorijadu....:((((
Ko je COVJEK on ostaje COVJEK do groba jado jadni jadenko....
Sa tobom ,to je ocigledno, nije takav slucaj...:(:(((((
Nego, de ti jadenko jos jednom provjeri da li si nabrojao sve neargumente koji po vasem misljenju idu u prilog odbrani genocidne tvorevine a posebno jednog od glavnih saucesnika i najvecih zlocinaca pavla koji sad polaze racune pod zemljicom crnom za ono skropljenje "svetom vodicom" topova koji su sijali smrt po Sarajevu i cijeloj BiH.. (imas na youtube snimak pa pogledaj ako meni ne vjerujes a i ja imam taj snimak na video kaseti) Zar se tako ponasa jedan vjerski vodja koji skropljenjem topova daje podrsku za ubijanje neduznog naroda....??????????????????????

Pa jadan ti bio coravi radenko, zasto ne progledas i na drugo oko , mozda bi mogao vidjeti malo dalje od svog nosine....
Tvoje baljezgarije vise ni djeca u obdanistima nebi uzele kao neko validno misljenje....
Hmmmm, iz texta ti vidim da se ponosis onim cega bi se svaki covjek i sa najnizim IQ postidio...
Nije to jadan ti bio to sto ti mislis, to je GENOCIDNA TVOREVINA koja po sili prirodnih zakona (koji tebi ocigledno nisu poznati)
moooora nestati kad tad, sto prije to ce biti jeftinije......
Prema tome, moja poruka tebi coravi radenko, a i svim ostalim srbima koji makar malo lice na insane da dobrovoljno pokrenete proces vracanja opljackanog i otetog jer ce vas u protivnom mnogo vise kostati kad budete morali vracati, valja vam onda platiti i penale i kamate i sve sto prati jedan nevraceni dug....
I ne zaboravite onu pjesmicu, "sve se vraca, sve se placa"......................................
Sto se mene osobno tice, ja bih volio da vi pokusate otcijepiti se, prije ce se rijesiti pitanje cijelovite i nedjeljive BOSNE I HERCEGOVINE....
Eto jadni jadenko, vidis kako se potvrdjuje ova pjesmica sto joj naslov navedoh. Ti se smijes jednoj velicini kao sto je G. FATMIR ALISPAHIC a ja se opet smijem tvojoj jadnoj silueti od "coj'ka" :(:((((
Haj dovajle, pamet u glavu, motku u sake masnu torbu na rame, pa uci za krdom svinja..

nasa (2011-12-25 18:22:36)
Radenko nije ti mjesto ovdje zalutao si .Uopste nas ne interesuje sta imas da kazes .Zadrzi za sebe idi guslaj Fikretu Abdicu ,Tihicu i izetbegovicu.IL si snama il si protiv nas.Nema nista izmedu mi znamo za sta se borimo i na cemu smo ,nemamo novca za tvoju maglu.Ja sam muslimanka Albanka udata za Bosnjaka i sa njim imam djecu.Dokle god mi u ove turske siptarsko separatisticke balijske grudi srce kuca Allahovu swt besu ti dajem da cu ucit djecu moju da vas nikad ne vole i da se bore za svoja prava i protiv vas guslarska nacijo.Prenesi drugima tvoje vrste da ja nisam sama u ovome ima nas mnogo mi smo tu ,ne idemo nikud gordi i ponosti volimo nas din i insallah dolaze bolja slobodarska pobjednicka vremena .BIH OTRGNUTI ZANDZAK KOSOVO SKIJA AND BALVAN FREE COUNTRIES
Radenko_S (2011-12-25 16:31:02)
@ dzematlija

Da, svi cetnici su Srbi, ali svi Srbi nisu cetnici :)

A o genocidnoj tvorevini..sta da ti kazem, tu nam se stanovista razmimoilaze, tako da i ne mislim nesto diskutovati oko toga.

Kad Mujo dodje po svoje..evo u Banjaluci imamo Muju,on je davno dosao po svoje..i ima najbolji i najpoznatiji cevap u BL!


huso75000 (2011-12-23 02:20:53)
@radenko-s
...ja volim genocidnu tvorevinu RS jer je u njoj pobijen moj narod i porusene sve dzamije stare cak cca 500 g....
ja sam radovane tvoja inverzna slika koju zelis ...aha..slika....
radovane ti si bolesnik....

Dzematlija (2011-12-22 22:27:48)
KREMANSKO PROROČANSTVO I MILORADOVA SECESIJA
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=44535

”Mi (Srbi) lažemo da bi varali sami sebe, da tješimo druge, mi lažemo za oprost. Mi lažemo da bi se borili protiv straha, lažemo da ohrabrujemo druge, lažemo da bi skrivali svoj i nečiji drugi jad. Laganje je oblik našeg patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Mi lažemo na kreativan, maštovit i inventivan način...“ - tako je zapisao otac srpske nacije, zločinac Dobrica Ćosić.

"Sve su prilike da se odvija posljednji čin drame „Kremanskog proročanstva.“ Nakon što su izgubili za vijek vjekova Sloveniju, Hrvatsku, Makedoniju, Kosovo, na pomolu je gubitak Preševske doline, Vojvodine, Sandžaka, Bosne i Hercegovine... Svakom prosječnom gimnazijalcu jasno je da Srbija više nikada neće imati snagu koju je imala početkom devedesetih. Nakon genocida koji su preživjeli Bošnjaci tokom posljednje agresije Srbije i Crne Gore na R. BiH samo lud čovjek može pristati na predaju četničkim falangama. Genocid u zaštićenoj zona UN-a u Srebrenici i masovne grobnice rasute širom Bosne i Hercegovine osvijestile su i najtvrdokornije sofiste. Bosanskohercegovački građani više nemaju kud bježati. Nemaju rezervne domovine, tako da i oni koji su planirali pobjeći nemaju kuda više bježati. Građani BiH ovoga puta u slučaju secesije moraju svi do jednog braniti domovinu. Jednostavno više nemaju izbora. Ili će mirno poput janjeta otići na klaonicu, ili braniti suverenu međunarodno priznatu Republiku Bosnu i Hercegovinu". (Ibrahim Cikic)

„Oteto je, za vijek vjekova, prokleto.“

"Nevina krv će samu sebe osvetiti. Takav je Božiji Zakon, a On ne pita Milorada. Ovoga puta „Milorad“ je samo inicijalna kapisla koja će nakon što „pukne“ otići na smetljište historije gdje mu je i mjesto. Nikome nije pošlo za rukom da točak historije okrene unazad. Preživjela je Bosna „bjesnije i žešće Milorade“, a i teže dane, pogledajmo historiju. Ni traga ni glasa od “bijesnih Milorada“ a Bosna i dalje postoji, cjelovita i jedinstvena, međunarodno priznata! Multikulturalna i multietnička! Zar i u Hrvatskoj i Kosovu „Miloradi“ nisu tražili „hljeba preko pogače?“ (Ibrahim Cikic)

Dzematlija (2011-12-22 21:27:37)
Sigurno nesto locu iz "svete ruke", kako bi i oni postali "sveti" kao i on!
Dzematlija (2011-12-22 20:26:39)
— Radenko_S (2011-12-22 17:19:14)

Pogubno je osjecati se sigurno na tvorevinama koje su zasnovane na genocidu!

Bit ce belaja kad Mujo dodje po svoje!

Cinjenica je da "Svi cetnici su Srbi" (r. A.I.)

Zalosno,

Radenko_S (2011-12-22 17:19:14)
Poštovani g.Alispahiću,

Napisali ste vrlo interesantan tekst, skoro pa zabavan, čak sam se i nasmijao sa vašim ’magistarskim’ obradama imena u članku. I žao mi je što ste se spustili na nivo tih koje omalovažavate, to vam sigurno nije bila namjera, ali time ste samo pokazali da je vaša ostrašćenost po tim pitanjima ipak preuzela kormilo u odnosu na vašu stručnost i zvanje, koja je, nadam se, vrijedno zasluženo. Ako jeste, bilo bi lijepo da ga ne gubite takvim izrazima i podsmijavanjima kao što ste to činili u ovom vašem članku. No, oprostite, nije mi namjera vama davati savjete o tome kako bi trebao da piše neko ko je vašeg zvanja i iskustva. Iskren da budem, ja o vama ne znam ama baš ništa, i ovo je prvi tekst koji sam pročitao od vas. Neće biti i poslednji, ali nadam se da ostali neće biti ovakvog duha kao što je bio ovaj...

Ovaj vaš tekst bi taman odgovarao za jedan srbijanski sajt www.njuz.net , ako nisam pogriješio ekstenziju. Tamo pišu vrlo interesantne članke, to su tzv.vijesti u ogledalu, vrlo kreativna ideja o vijestima ’sa one strane ogledala’. Tamo se nadje mnogo toga interesantnog, ali sve to je tek fikcija, dakle, nešto što ima veze sa našom stvarnošću, ali je izmišljeno, izokrenuto i samim svojim sadržajem vrlo smiješno.

Članak je, dakle, vrlo ostrašćen i nabijen tim negativnim nabojom, zbog kojega ja, kao nekadašnji vatreni Bosanac (i Hercegovac, da se zna), više nemam taj i takav osjećaj, te i takve pripadnosti, a 92 sam mlatio sve jarane koji bi samo zucnuli nešto protiv moje Bosne (i Hercegovine :) ).
Ako ne uzimam u obzir sve ono o Radovanu, ajde de, jasno je, mada znajte da i u srpskom korpusu ima Srba koji ga nikako ne mirišu. Ali, interesantno je ovo što ste pisali o Dejtonu... Do sada nisam imao priliku takvo nešto pročitati, pa eto, da vam se zahvalim na tom novom pogledu na Dejton, i njega ste pocastili raznim epitetima, pa ono o prisiljavanju na potpis, apelima da se ukine itd.. Vrlo interesantno! Vama kao muslimanu, Bošnjaku od tih vremena, kao da taj Dejton nije ništa donio, i kao da je bio tek na marginama Bošnjačkih interesa... Kao da zaboravljate šta se sve dogadjalo i koje su to sve dobre strane tog ugovora. No, pametni ste vi, ne moram vam ih ja navoditi. Samo mi je žao što ste ih u vašem članku previdjeli, da li namjerno, da li slučajno? Kako god.

Vaš stav o Republici Srpskoj je druga stavka zbog kojega je vaš članak interesantan, i taj vaš stav mene, kao nekadašnjeg Bosanca, samo više odvlači od Bosne i Hercegovine. Imao sam ja tu sreću da zapamtim onu našu nekadašnju BiH, i samo zahvaljujući tome sjećanju mogu da kažem da ona ondašnja, čiji Ustav bi željeli da vratite, i ova danas, kakvom je stvorena, istim tim Dejtonom, nisu ni malo slične. Eto, pitajte i vaše sunarodnike, da ne bude da vam samo ja to tvrdim. Ali, više je nego očigledna vaša mržnja i nenavist prema RS, no, šta je tu je..njeno ime ste morali napisati nekoliko puta, i hvala vam što tu niste napravili nikakvu permutaciju, eto neka je bar u nečemu vaše akademsko zvanje prevladalo...

Republika Srpska i jeste jedna mirna zona, jedna mirna luka, u kojoj se ja sa svojom porodicom osjećam sigurno, dok van nje, sve češće sam počašćen raznim epitetima i ’lijepim’ nadimcima. U mojoj porodici toga nikad nije bilo, pa me u tom smislu uvijek vrijedja takav jedan stav. U vašim riječima vidim da vam sve to smeta, što je u vezi sa RS, Karadžića ću ostaviti po strani, ali čudi me da niste spomenuli i ćirilicu i još tako ponešto, što čini osobenost vaših komšija, a čemu definitivno nema mjesta u BiH... No, kako god, biće i ćirilice i Republike Srpske i poslije vas i poslije mene, no, kad pročitam ovakav članak, definitivno ne bih želio da se moja djeca i vaša igraju zajedno (kao sto i nece)... Kod vas nema onoga što smo nekada imali, a što se polako izgradjuje, dakle, spremnosti da se ide dalje. Ladja je preživjela brodolom i jedva se spasila da ne potone, a vi i dalje bušite rupe i hoćete da uništite i ono što je ostalo. Samo i jedino zbog takvih stavova meni nezavisnost Republike Srpske ima smisla. Ja, kao gradjanin Bosne i Hercegovine, Srbin iz Bosne, ali ne i Bosanski Srbin, želim taj osjećaj koji sam prije imao u BiH, a koji tražim već 16 godina... Poslije ovakvog vašeg članka, samo sam dalje od njega.

Vjerovatno vam nije jasno da je taj isti Dejton bio jedina mogućnost da ratno ludilo stane, i da je ova sadašnja podjela bila jedina moguća te 95. Kakve su prilike, biće ovdje još podjela, da, da... Naravno, velike sile su odradile svoje, ali, molim vas lijepo, pa šta se to dogadja bez velikih sila? Ono što je meni važno, i zbog čega je meni Dejton važan i zbog čega uvijek radosno dočekam taj dan, a žao mi je što bar to niste naveli, jeste to da je rat prestao. Poštovani g.Alispahiću, nadam se da vi niste bili tamo negdje na borbenoj liniji, i da niste osjetili taj jad i bijedu rata, no da jeste, taj Dejton bi vam danas vjerovatno značio nešto više od medjunarodne urote i konspiracije prema BiH...

Ma moglo bi se ovdje još štošta napisati, i vi bi u vašem članku mogli još mnogo toga dodati i obraditi, ali nebi bilo svrhe..Dvije frekvencije se nikada nemogu sresti na istoj talasnoj dužini, niti mogu naći bilo šta zajedničko. Nažalost.

I natpis ispod fotografije je vrlo neprimjeren. Jasno mi je da je napisan zbog Karadžića i generala Mladića, ali kud nadjošte baš tu gdje je i Njegova svetost patrijarh Pavle? To vam nikako ne ide na čast, no šta je tu je. Neću braniti patrijarha Pavla, kao jedan pravoslavni hrišćanin vjerovatno bi me okaraterisali kao subjektivnog, ali ako je i patrijarh Pavle po vama zlocinac i bandit, onda od danas neka to budem i ja; ali i to mi pomalo bi smiješno, do sada čuh mnogo o njemu, ali baš da je dio zločinačke bande to još nisam, e svaka vam čast gospodine magistre.

Poštovani gospodine, magistre Alispahiću, ostajte mi živo i zdravo! I da pišete bolje članke nego što je ovaj. Nemojte zamjeriti na ovako slobodnom obraćanju, eto imalo se vremena a i htijenja da se koje slovo baci na papir.

Pozdrav vam i svako dobro iz krajiške ljepotice, Banjaluke.

Radenko

huso75000 (2011-12-19 08:49:34)
@autoru
Potpisujem Bosnjacka institucijo Fatmire A...Cestitam otimas mi stav....

Harry_am (2011-12-17 18:23:01)
Potpuno logično magistre. Da bog da se i drugi patrioti ugledali na ovo Vaše rezonovanje. U svim pravnim sistemima na dunjaluku važi pravilo da se mora uspostaviti stanje koje je bilo prije činjenja agresije i genocida, dakle Ustav RBiH.

Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif